Έρχεται νέο βαθμολόγιο στις ΕΔ - Συνάρτηση ετών υπηρεσίας και βαθμού οι νέες απολαβές για τους αξιωματικούς
Tου Γιώργου Διονυσόπουλου
Στην κατάρτιση νέου βαθμολογίου που θα αφορά κατά κύριο λόγο τους υπαξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων, προχωρά το υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο επίκεντρο των αλλαγών βρίσκεται η ανέλιξη των υπαξιωματικών, οι οποίοι πλέον θα μπορούν να φθάνουν μέχρι και το βαθμό του Ανθυπασπιστή που θα είναι και ο καταληκτικός βαθμός τους, αλλά και η ταυτόχρονη κατάργηση της δυνατότητας που δίνεται σε υπαξιωματικούς των Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών, να εισέρχονται στις Ανώτατες Στρατιωτικές Σχολές, μέσω ανάλογων εξετάσεων.
Οι σχετικές ανακοινώσεις πρόκειται να γίνουν μέσα στο επόμενο δίμηνο και εντάσσονται στο πλαίσιο του βαθμολογικού και μισθολογικού εξορθολογισμού στις τάξεις των Ενόπλων Δυνάμεων, στη βάση της εφαρμογής του μεταρρυθμιστικού πακέτου «Ατζέντα 2030» που προωθεί ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Νίκος Δένδιας. Πιο συγκεκριμένα, αρχής γενομένης από φέτος οι υπαξιωματικοί δεν θα μπορούν, μετά την συμπλήρωση ενός αριθμού ετών υπηρεσίας στο στράτευμα να εξελίσσονται μέχρι και το βαθμό του Συνταγματάρχη, όπως γίνονταν μέχρι σήμερα, έχοντας ως ανώτατο καταληκτικό βαθμό, το βαθμό του ανθυπασπιστή, χωρίς ωστόσο από την άλλη να επηρεάζονται οι μισθολογικές τους απολαβές. Ως εκ τούτου η παραμονή του κάθε υπαξιωματικού στον εκάστοτε βαθμό του, θα επιμηκυνθεί κατά εύλογο χρονικό διάστημα (περίπου 2 χρόνια), προκειμένου να συμπληρωθούν τα απαραίτητα χρόνια για την αποστρατεία του.
Πρόκειται για ένα μέτρο το οποίο, όπως εκτιμάται, με την επίσημη ανακοίνωσή του αναμένεται ότι θα προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια στις τάξεις των στελεχών που υπηρετούν ως υπαξιωματικοί στο στράτευμα, δεδομένου ότι, πέρα από τους βαθμούς των αξιωματικών, θα τους αποκόψει και από μια σειρά από προνόμια που απολάμβαναν όπως η δυνατότητα πρόσβασης στα παραθεριστικά κέντρα των Ενόπλων Δυνάμεων. Να επισημάνουμε άλλωστε πως ήδη στο πλαίσιο της «Ατζέντας 2030», για τον εξορθολογισμό του αριθμού των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, πριν από μερικές εβδομάδες κρίθηκε μη διατηρητέο από τα αρμόδια Συμβούλια Κρίσεων το σύνολο των εκτός οργανικών θέσεων (ΕΟΘ) Αξιωματικών (εξ Υπαξιωματικών) των Ενόπλων Δυνάμεων που είχαν συμπληρώσει 35 έτη πραγματικής υπηρεσίας, έχοντας πλήρη συνταξιοδοτικά δικαιώματα.
Αξιωματικοί
Παράλληλα, με βάση τα νέα δεδομένα που δημιουργεί στις αποδοχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων το νέο μισθολόγιο που ανακοινώθηκε πριν από μερικές ημέρες από τον υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Νίκο Δένδια, ο βαθμός πλέον θα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις μισθολογικές απολαβές και των αξιωματικών. Σύμφωνα με πληροφορίες, επί τους ουσίας, μπορούμε πλέον να μιλάμε για την υιοθέτηση ενός νέου βαθμολογίου και για τους αξιωματικούς των Ε.Δ. Με βάση το νέο σύστημα, τα στελέχη θα προάγονται στον επόμενο βαθμό μόνο όταν αδειάζει θέση. Ως εκ τούτου, π.χ ένας ταγματάρχης ή ένας συνταγματάρχης θα υπηρετούν στον βαθμό τους περισσότερα χρόνια απ’ ότι σήμερα. Εξαιτίας όμως της επιμήκυνσης του χρόνου παραμονής τους στον αυτό βαθμό και για να μην μένει στάσιμος αναλογικά και ο μισθός τους, με το νέο μισθολόγιο θεσπίζεται αναπροσαρμογή προς τα πάνω των αποδοχών τους βάσει και των ετών υπηρεσίας τους στο στράτευμα.
ΠΗΓΗ: epikaira.gr
ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ
1. Τι αλλάζει για τους Υπαξιωματικούς
• Καταργείται η δυνατότητα ανέλιξης υπαξιωματικών σε βαθμούς αξιωματικών.
• Ο καταληκτικός βαθμός για τους υπαξιωματικούς θα είναι ο Ανθυπασπιστής.
• Καταργούνται οι εξετάσεις για είσοδο από τις ΑΣΣΥ στις ΑΣΕΙ.
• Επιμηκύνεται η παραμονή σε κάθε βαθμό κατά περίπου 2 έτη.
• Η εξέλιξη περιορίζεται εντός της «τάξης» Υπαξιωματικών, χωρίς δυνατότητα μετάβασης στο σώμα Αξιωματικών.
• Δεν επηρεάζονται οι μισθολογικές απολαβές, καθώς προβλέπεται μισθολογική αναπροσαρμογή εντός βαθμού, ανάλογα με τα έτη υπηρεσίας.
2. Τι αλλάζει για τους Αξιωματικούς
• Οι προαγωγές θα γίνονται μόνο όταν αδειάζει θέση στον επόμενο βαθμό.
• Ένας Ταγματάρχης ή Συνταγματάρχης θα παραμένει στον βαθμό του περισσότερα χρόνια από σήμερα.
• Για να μην μένει στάσιμος ο μισθός, θα υπάρχουν προσαυξήσεις ανάλογα με τα έτη υπηρεσίας, εντός ίδιου βαθμού.
214 Σχόλια
Φαλακρό αγγούρι μην τολησεις , θα φας τέτοιο μαύρο και καταρές εσύ και το κόμμα σου που δεν θα δείτε άσπρη μέρα ούτε και αν χιονίζει καλοκαίρι .να ξέρεις δεν πρόκειται να πάρεις ούτε μία ψήφο από το στράτευμα ούτε και από τις οικογένειες αυτών .μέτρα τα κουκιά και πραξε ανάλογα ,αλλά να ξέρεις μερικά πράγματα θα σε κυνηγάνε σε όλη την ζωή σου όντως ο πιο άχρηστος που πέρασε μαζί με τον προηγούμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε χιλιάδες οι εξ Υπαξιωματικών. Θα σας ριξουμε μπλε ρεντικολα. Κουλι ετοιμάσου για σκισιμο
ΑπάντησηΔιαγραφήΡίξτε τα καθάρματα του κομπλεξοστεφανιδιδες από την κυβέρνηση. Πέστε ρε λαμόγια
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα να δείτε πόσες παραιτήσεις θα έχουμε στις σχολές ΑΣΣΥ. Κουλι άκουσες τους κομπλεξικους ευέλπιδες και κομπλεξοστεφανιδιδες. Έχασες. Όλοι οι εξ Υπαξιωματικών θα σε στείλουμε εκεί που πρέπει. Στα σκουπίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόταση προς όλους τους μαθητές ΑΣΣΥ. Άμεσα δηλώσετε ταυτόχρονα όλοι παραιτήσεις. Να πέσει ο μπλε θίασος των κομπλεξοστεφανιδιδων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γράφεις και το ξαναγράφεις όλοι οι μαθητές ΑΣΣΥ να δηλώσουν ταυτόχρονα παραιτήσεις. Μάγκας με ξένα κόλλυβα? Τι νοοτροπία Ελληνάρα είναι αυτή? Θέλεις τα 20χρονα να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά? Γιατί δεν δηλώνεις παραίτηση εσύ πρώτος να γίνεις και ήρωας?
ΔιαγραφήΠολύ ορθά για όσους ιδίως θέλουν, το σωστό να το δουν και οι ίδιοι και οι οικογένειες τους και αναλόγως να πραξουν, εγώ το παιδί μου στον ιδιωτικό τομέα Καλύτερα θα έστελνα πάρα ειλωτας για 40 χρόνια.
ΔιαγραφήΚανένας νέος και νέα μην δηλώσει σχολές Υπαξιωματικών και ΕΠΟΠ. Να πάνε να καθαρίζουν τουαλετες οι Ευέλπιδες και οι κομπλεξοστεφανιδιδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ψάχνετε μαθητές για την σχολή υπαξιωματικών με τα κιάλια.Ρε υπουργέ πόσο βλάκας είσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου είσαι Στεφο της ΣΑΣΜΥ, έπρεπε αύριο να καλέσεις τον Κόσμο στο Συλλαλητηριο, που είναι οι δυναμική απάντηση, ο καναπές στην Μπάρα με χαλάκι να κατεβάσεις το κόσμο έξω από το Αμυνας, όλο καναπέ και λόγια είσαι, λάδι λάδι και τηγανίτα τιποτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνδικαλιστές να σου πετύχει η καναπεδιστες η λαπτοπακιδες, πως είπε ο Παπαφλέσσας στους Προκριτουςτου Μωρια, (με χαρτιά και ανακοινώσεις δεν γίνεται επανασταση)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάγκες εμείς έχουμε την δύναμη. Οι Υπαξιωματικοί είμαστε το 90% στον στρατό. Όλοι μαζί να ρίξουμε μαύρο στην μπλε πανώλη που νομίζει ότι είμαστε σκλάβοι. Θα το πληρώσετε ακριβά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουλι ετοιμάσου. Έρχονται φαπες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα τα πούμε στις εκλογές. Όλοι οι γονείς των μαθητών των σχολών Υπαξιωματικών και οι ίδιοι οι μαθητές θα σας μαυρίσουμε στις εκλογές. Με ποιο δικαίωμα ρε τομάρια καταστρέφεται τα όνειρα των παιδιών μας. Γελοίοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαύρο και ξερό ψωμί μακρυά από τον Κουλη και Αγιορειτη και όποιος να ναι, το κέρατο που έφαγε ένας δεν γυρίζει πίσω στην σύζυγο του που τον απάτησε, βρίσκει κάτι άλλο. ΔΡΌΜΟ ΚΟΥΛΗΗΗΗ? "ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΦΊΛΕ ΚΟΥΛΉ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΦΑΠΕΣ ΚΆΤΣΕ ΥΠΟΥΡΓΈ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΉ ΘΑ ΣΟΥ ΚΆΝΕΙ ΚΑΛΌ ΌΤΙ Μ@@@@@@ ΘΕΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ
ΔιαγραφήΗ ειρωνία θα είναι να σε ρίξουν αυτοί που μισείς τόσο πολύ, οι ΑΣΣΥ. Ραντεβού στις κάλπες για κάτι χρωστούμενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΣΕ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 35 ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ 5 ΕΤΗ ΔΩΡΕΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ.ΑΥΤΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ 40ΕΤΙΑ.ΤΑ ΠΕΡΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΣΤΑ 35ΕΤΗ ΘΑ ΕΚΠΕΣΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ Η ΘΑ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα κομπλεξικα υποκείμενα είναι ικανά να υποβιβασουν και τον Στρατηγό Πλαστήρα σε δεκανέα επειδή ήταν εξ Υπαξιωματικών. Φτου σας ρε αληταραδες. Θα έρθει η σειρά σας. Δεν θα γλιτώσετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ γέλιο! Που είναι αυτός με το πτυχίο από το ΕΚΠΑ που θα γινόταν συνταγματάρχης, να τον ρωτήσω κάτι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στον Δένδια, καιρός ήταν! Έχουμε γεμίσει ανώτερους αξιωματικούς με μόνο προσόν το απολυτήριο Λυκείου ή το πτυχίο διετούς ΙΕΚ, που δεν ξέρουν να γράψουν ούτε μια αναφορά για να πάρουν κανονική άδεια. Όποιος μπαίνει υπαξιωματικός, πρέπει να αποστρατεύεται υπαξιωματικός. Για αυτό το ρόλο κατατάσσεται, για αυτόν εκπαιδεύεται, όχι για να το παίζει εξουσία στους μικρούς ούτε για να αράζει μόλις βάλει το αστέρι στον ώμο. Αυτό που χρειάζεται, είναι να θεσπιστεί αξιοκρατική και αδιάβλητη διαδικασία ώστε όσοι υπαξιωματικοί αξίζουν πραγματικά, να εκπαιδεύονται όπως οι ΥΕΑ και να γίνονται αξιωματικοί, με εξέλιξη, μισθολόγιο και υποχρεώσεις όπως οι αντίστοιχοι των ΑΣΕΙ (και τους αντίστοιχους ηλικιακούς περιορισμούς, φυσικά). Άδικο να περιορίζεται η εξέλιξη λόγω ηλικίας; Όχι, άδικο είναι να έχει κάποιος την ίδια εξέλιξη με κάποιον αποφοιτο ΑΣΕΙ, ενώ αρχικά επέλεξε να μπει σε ΑΣΣΥ. Μην ακούσω πάλι ιστορίες για μόρια κλπ - αυτά απλά αντικατοπτρίζουν προσφορά και ζήτηση από 18χρονα που είναι μερικώς ενημερωμένα για το πού πάνε και τι έχουν να περιμένουν, ενώ δεν μπορούν καν να το αξιολογήσουν.
Πόσο λίγος και αποκρουστικός είσαι.
ΔιαγραφήΚαλά τα λες, αλλά για τους ΥΕΑ λες μα.......... Υπηρετούσα σε σχολή ΥΕΑ και ξέρω τι εκπαίδευση έκαναν οι ΥΕΑ για να γίνουν ΔΕΑ.Ακριβως σαν του Στρατιώτη 3 μήνες.Αντε λίγο καλύτερα.Το ότι έπρεπε να υπάρχει σώμα Υπαξιωματικών, αυτό είναι το καλύτερο για όλους.Μπραβο στον υπουργό πάντως.Και δεν χρειάζεται σχολή 3 ετών για να γίνει κάποιος Υπαξιωματικός.
ΔιαγραφήΤρολάκι πόσο κομπλεξικός είσαι πια; Χωρίς Υπαξιωματικους δεν υπάρχει στράτευμα τι δεν καταλαβαίνεις εσύ που ξέρεις τα γράμματα (ειρωνικό είναι μη χαίρεσαι) Αφού δεν καταλαβαίνεις ότι όλο αυτό γίνεται για διχασμό(διαιρεί και βασίλευε)δε μπορώ να στο πω πιο απλά. Απλά σκέψου πόσοι συνταγματάρχες και πόσοι ταξίαρχος εξ ΑΣΕΙ υπάρχουν για πόσα συντάγματα και πόσες ταξιαρχίες
ΔιαγραφήΤο κόμπλεξ ορισμένων πάντως για την σπονδυλική στήλη του στρατεύματος δεν κρύβεται με τίποτα. ΟΟρισμένοι από εσάς
ΔιαγραφήΝα πάς να τον βοηθήσεις να βρεί και στελέχη για πρόσληψη στις ένοπλες δυνάμεις όμως. Οι σχολές Υπαξιωματικών θα κλείσουν, ίσως αυτός είναι και ο στόχος τους. Γιατί το τυράκι με το μισθολογικό δεν το τσίμπησε κανείς, να το ξέρεις αυτό. Ελλάδα είμαστε έτσι? Τέτοιο μένος για τους εξ' Υπαξιωματικών θα αποτυπωθεί και μισθολογικά στο εγγύς μέλλον. Μη πώ για μερίσματα, συντάξεις και εφ' άπαξ στο τέλος που θα δικαιούται ο ταπεινός ανθυπασπιστής που θα βαράει δασοπερίπολα μεχρι τα γεράματα. Να πάς να κάνεις και καμια σκοπιά έτσι?χαχαχα
ΔιαγραφήΕνώ οι ανώτεροι αξιωματικοί ΑΣΕΙ, που έχουν τελειώσει “κάτι σαν πανεπιστήμιο“ και με φωνάζουν να δω τις προσωπικές αναφορές τους, όπου βρίθουν από ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, είναι επιστήμονες. ΟΚ, ό,τι πεις εσύ.
ΔιαγραφήΕπίσης, να σε ενημερώσω ότι η εγκύκλιος εισαγωγής των ΑΣΣΥ, όσων εισήχθησαν έγραφε ότι μπορούν να εξελιχθούν μέχρι και το βαθμό του συνταγματάρχη, επομένως που είδες ότι επέλεξαν να σταδιοδρομήσουν ως υπαξιωματικοί και μόνο;
Ας τελειώνουμε με τα πειράματα που θα καταστρέψουν το στράτευμα. Αφού τελικά θα επιστρέψουμε στον 3883/1996, γιατί το ταλαιπωρούμε κάνοντας ανούσιους κύκλους;
Τι εκπαίδευση έχουν οι ΥΕΑ; Τι κοτσανες πετάς; Επίσης σε κάποια στιγμή οι γυναίκες ασσυ είχαν υψηλότερα μόρια από τις ασει.
ΔιαγραφήΒασικά ένα είναι το πρόβλημά σας: ότι οι ομοιοβαθμοι σας από ΑΣΣΥ έχουν περισσότερη εμπειρία και φαίνεστε χαχες μπροστά τους. Τίποτα άλλο.
Άσε μας ρε μπαγλαμά, κομπλεξικο ανθρωπάκι.Αυτοί που μπήκαν με συγκεκριμένη προκήρυξη πρέπει να βγούνε με ότι προβλέπει η συγκεκριμένη προκήρυξη. Δεν μπορεί το κράτος να το αλλάζει κατά το δοκούν. Αν θέλεις να μάθεις μπαγλαμά με καταληκτικό βαθμό αντισυνταγματάρχη μπήκαν αυτοί που μπήκαν. Επίσης κομπλεξικο ανθρωπάκι υπάρχουν πολλοί υπαξιωματικοί που μπήκαν με καλύτερα προσόντα από αξιωματικούς και έχουν περισσότερα πτυχίο από αξιωματικούς. Όταν θα έχεις τεχνικό αεροσκαφών ή οπλικών συστημάτων με mindset που βγάζει βάση 7-8 στις πανελλήνιες να δω με τι σιγουριά θα πετάει ο πιλότος και πόσο θα είναι το κόστος συντήρησης στο σύγχρονο υλικό που διαθέτουμε. Κομπλεξικε μπαγλαμά.
ΔιαγραφήH σχολή είναι Μονίμων Υπαξιωματικων όχι Μόνιμα Υπαξιωματικων. Η προκήρυξη που μπήκαμε έλεγε βαθμο Τχη με αποστρατεία Ανχη. Η ΣΜΥ Σωματα παράδοξος έχει υψηλότερη βάση από την ΣΣΕ όπλα. 3 Χρόνια σχολή για να γίνεται σε 35 Χρόνια Ανθστης είναι γελοίο. Το μέτρο μας χτυπάει όλους. ΣΣΕ και ΣΜΥ.
ΔιαγραφήΠολύ γέλιο! Που είναι αυτός με το πτυχίο από το ΕΚΠΑ που θα γινόταν συνταγματάρχης, να τον ρωτήσω κάτι;
ΔιαγραφήΟ μόνος γελοίος είσαι εσύ! Με τον εαυτό σου να γελάς. Σου έχω γράψει 100 φορές ότι "δεν μου καίγεται καρφί για τους βαθμούς" αλλά εσύ εκεί, να γράψεις την λαλακία σου. Και ναύτης να γίνω έχω ανώτερο πτυχίο από την σχολή της πλάκας που τελειώνεις. Μεταπτυχιακό, διδακτορικό ούτε στα όνειρα σου. Με 30+ χρόνια και με το βιογραφικό μου ξεφτιλίζω με άνεση πολλούς από εσάς. Τους βαθμούς τους χρειάζεσαι εσύ για να κρύψεις την ανεπάρκεια σου ως επαγγελματίας και ως άνθρωπος. Ξυδάκι παλιό κομπλεξικέ που κουβαλάς τον χαρτοφύλακα με τα σώβρακα και νομίζεις ότι κάποιος είσαι.
Δεν σε προβληματίζει καθόλου όταν σου γράφουν 10 άτομα πόσο ανόητος είσαι? Αν δεν έχεις χρήματα για ένα καλό ψυχίατρο ευχαρίστως να σου δώσω εγώ.
ΔιαγραφήΕίσαι το λιγότερο μ@@@@@@ φίλε, οι απόψεις είναι για κλωτσιες το λιγότερο ζεις μακρυά από την κοινωνία, φίλε Υπξκος στην ΣΜΥΑ μπαίνει με 16000 εσύ γραμματιζουμενε με τι μπήκες εάν θέλεις και να εινσι αληθές, διοτι εάν καταλάβω ότι λες ανοησίες θα σε αποκαλέσω εκ νέου γιατι θα στο πω τότε?! Για τους ΥΕΑ λες εκ νέου μ@@@@@@@ τα τελευταία χρόνια ως ΥΕΑ και το γνωρίζω καλύτερα από εσένα πέραν του ότι, μπαίνουν παιδιά με αυστηρό μέσον και με χαμηλή. μαθηση καθότι οι επιστήμονες οη οι πτυχιούχοι δεν θέλουν να υπηρετήσουν μεγαλύτερη θητεία γιατί δεν έχουν ανάγκη τα 700 € που παίρνει ένας ΔΕΑ και πάνε όλοι οι Μητρηδες οκ φιλαρακο, αυτά με στοιχεία που έχω.
ΔιαγραφήΚατ' αρχάς, να σας πω ότι το επίπεδο των απαντήσεών σας δεν με εξέπληξε καθόλου, ξέρω ότι μέχρι εκεί φτάνετε σε ικανότητα επιχειρηματολογίας (τρολάκι, αποκρουστικός, λίγος, μπαγλαμάς, γελοίος, μ@@@@@@). Άραγε, θα μου τα λέγατε αυτά εν στολή και κατά πρόσωπο και όχι οχυρωμένοι πίσω από την ανωνυμία του πληκτρολογίου σας; Εγώ δεν έβρισα κανέναν!
ΔιαγραφήΕπί της ουσίας, τώρα:
α) Αν όντως οι υπαξιωματικοί είναι ραχοκοκκαλιά του στρατεύματος, πρέπει να την διατηρήσουμε ανέπαφη, έτσι δεν είναι; Άρα δεν είναι σωστό αυτοί να περνούν την μισή καριέρα τους ως αξιωματικοί γιατί η ραχοκοκκαλιά αποδυναμώνεται!
β) Οι προκηρύξεις, που επικαλείστε ξανά και ξανά, δεν έχουν ισχύ νόμου ούτε είναι δεσμευτικά συμβόλαια. Ενημερωτικό χαρακτήρα έχουν και απλά επαναλαμβάνουν αυτά που ισχύουν την στιγμή της δημοσίευσής τους. Δεν είναι νόμοι αλλά υπουργικές αποφάσεις, που δεν μπορούν να δημιουργήσουν κανόνες δικαίου. Και η δική μου προκήρυξη έγραφε ότι μπορώ να φτάσω στρατηγός αλλά μεσολάβησαν και άλλαξαν πολλά από τότε και, φυσικά, δεν έγραφε πουθενά ότι πρέπει να είμαι κομματικό ενεργούμενο για να γίνω ανώτατος.
γ) Οι υψηλές βάσεις εισαγωγής στα ΑΣΣΥ, που κι αυτές τις επικαλείστε ξανά και ξανά κι ας έχετε μπει πολλοί από εσάς με έναν τενεκέ λάδι ή με 13.000 μόρια, δημιουργούνται καθαρά από συμφεροντολογικούς λόγους. Γιατί να επιλέξει κάποιος με 18.000 μόρια να γίνει υπαξιωματικός και όχι αξιωματικός; Απλά επειδή η φοίτηση ήταν μόλις δυο χρόνια (και τα σημερινά τρία είναι εικονικά, με προθήκη στρατιωτικών μαθημάτων και σωματικής αγωγής) και πιο εύκολη σε σχέση με τα ΑΣΕΙ, ο αρχικός μισθός περίπου ο ίδιος, οι ευθύνες σαφώς λιγότερες και η βαθμολογική εξέλιξη σαφέστατα καλύτερη, είτε με προαγωγές είτε με μετάταξη. Πολλοί σπουδαστές δεν παρέδιδαν την πολιτική ταυτότητα, δήλωναν πως την έχασαν ή την παραλάμβαναν στη ζούλα από το ΑΣΣΥ και γράφονταν σε ΑΕΙ με το 10%. Άλλοι έμπαιναν αργότερα με κατατακτήριες. Προφανώς δεν ήθελαν να βελτιώσουν την μόρφωσή τους τους αλλά για να επιδιώξουν μετάταξη αργότερα. Δεν καταλαβαίνετε ότι είναι στρέβλωση να μπαίνεις σε ένα σύστημα όχι με σκοπό να το υπηρετήσεις αλλά για να το εκμεταλλευτείς και να φύγεις; Οι στρεβλώσεις ΠΑΝΤΑ οδηγούν στην κατάρρευση!
δ) Όσοι εκμεταλλευτήκατε την παραπάνω στρέβλωση για δικό σας όφελος, είστε υπεύθυνοι για την επερχόμενη κατάρρευση του θεσμού του υπαξιωματικού. Όσοι περάσατε τα τελευταία 10-12 χρόνια της καριέρας σας εναλλασσόμενοι μεταξύ του "αυτό είναι δουλειά υπαξιωματικού, εγώ είμαι αξιωματικός τώρα" και του "αυτό είναι δουλειά αξιωματικού, δεν ξέρω να την κάνω", είστε κι εσείς υπεύθυνοι. Όσοι είδατε τις κυβερνήσεις να βάζουν ΕΜΘ κι ΕΠΟΠ από παράθυρο χωρίς να διαμαρτυρηθείτε για να "μην τους κόψετε το ψωμάκι", έχοντας κατά νου ότι θα αναλάβουν την χαμαλοδουλειά σας κι εσείς θα κάαααθεστε, είστε κι εσείς υπεύθυνοι. Όσοι είδατε να κάνουν σμηναρχίνες (!) τις αποφοίτους Λυκείου, αντισυνταγματάρχες τους εθελοντές και λοχαγούς τους ΕΜΘ, δεν αντιδράσατε και άρα φέρετε κι εσείς ευθύνη. Δεν ξέρατε πού θα καταλήξει το πράγμα; Μια χαρά ξέρατε αλλά σκεφτήκατε "άσε να προλάβω να το εκμεταλλευτώ εγώ και βλέπουμε για τους επόμενους". Τώρα που εμφανίστηκε το λαδωμένο αγγούρι, καταλάβατε τι γινόταν και τι έρχεται κι αρχίσατε να απειλείτε με μαύρισμα στις εκλογές; Αφού δεν θα το κάνετε και πάλι τους ίδιους θα ψηφίσετε, για να τους γλείψετε μετά για καμιά μετάθεση ή για να μείνετε ΕΟΘ. Μην ανησυχείτε, ο Δένδιας δεν θα καταργήσει τα ψηφοθηρικά εργαλεία του ΥΕΘΑ, θα τον φάνε ζωντανό οι υπόλοιποι. Ίσως να επιλέξει να τα εφαρμόσει ΠΟΛΥ επιλεκτικά φέτος και του χρόνου, για να δικαιολογήσει την ατζέντα 2030.
Φίλε και κάτι τελευταίο, τα τελευταια χρόνια όλο και περισσότερα τέκνα των από ΑΣΣΥ προερχόμενα έχουν τις καλύτερες θέσεις και επιτυχίες σε Ανώτερες Σχολες, αυτό σε μαραζώνει και σε πληγώνει ενώ εμένα με ανεβάζει όταν ακουω τέτοια, μεγάλη κ@@@@ φιλε μου σε στοιχειώνει αυτό, σημειωτέον όταν αναφέρω ότι και τα τέσσερα τέκνα μου έχουν μπει σε Ανώτατες Σχολές ΣΑΣΣ και υπαστυνομων παθαίνουν κοκο μπλοκο
ΔιαγραφήΕσένα κυρ Ηριδανός η προκήρυξη έλεγε ότι μπορείς να φτάσεις στρατηγός όχι ότι θα φτάσεις. Εμάς η προκήρυξη έλεγε ότι θα φτάσουμε ανχες -σχες ( με τα ανάλογα χρόνια φυσικά ) όχι ότι μπορούμε να φτάσουμε.
Διαγραφή2. Κομπλεξαρας είσαι γιατί αν δεν ήσουν δεν θα έλεγες αρλουμπες για ΥΕΑ που ούτε οι ΥΕΑ δεν τις πιστεύουν. Αξίζει λοιπόν ο φαν με τέσσερις μήνες εκπαίδευση να γίνει αξκος αλλά όχι τα μόνιμα στελέχη που έχουν τουλάχιστον 19 χρόνια; Πες μας και άλλα να γελάσουμε.
3. Τι ακριβώς έχει η στολή σου και φοβόμαστε να σου το πούμε στα μούτρα; Ποιός είσαι και πού υπηρετείς πες μας και όλο και κάποιος θα βρεθεί μπροστά σου
Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο. Εσείς των ΑΣΕΙ που είστε εκπαιδευμένοι και φουλ άξιοι να είστε αξιωματικοί τα έχετε κάνει μαντάρα! Το στράτευμα στα χειρότερα του. Αξιοκρατία πουθενά, εργασιακός μεσαίωνας, σχολές χωρίς κόσμο και διαγωνισμοί χωρίς κόσμο. Μας κουνάς το δάχτυλο λες και τόσα χρόνια τις αποφάσεις τις έπαιρναν οι υπαξιωματικοί και όχι οι του λόγου σου. Για παράδειγμα οι γυναίκες που κοιμήθηκαν υπαξιωματικοί και ξύπνησαν αξιωματικοί το κατάφεραν επειδή κάποιος αξιωματικούλης ήταν ερωτιάρης. Αλλάζετε το στάτους των σχολών υπαξιωματικών υποτίθεται για να υπάρχουν υπαξιωματικοί. Έτσι ατσούμπαλα όπως το κάνετε σε λίγα χρόνια θα υπάρχουν μόνο αξιωματικοί. Μόνοι σας θα μείνετε...
ΔιαγραφήΦίλε Ηριδανε πω πω πω τι όνομα και αυτό θέλω το βαπτιστικο σου αλλιώς και εσύ πίσω από την ανωνυμία του Η/Υ είσαι εγώ απόστρατος είμαι έλα προς Πειραιά μεριά να στο πω προς Καμινια αν θες εκεί μένω εσύ στην Άνω ραχουλα η στην Αγία Παρασκευη η στην Κηφισιά άρε μπαγλαμα, όλο λόγια λόγια η λάδι λάδι λάδι και τηγανίτα τίποτα είσαι τίποτα άλλο Ηριδανός εγώ ο Πλουταρχος
ΔιαγραφήΗριδανε ειμαι ο Ερμής του Πραξιτελη το έχεις δει το άγαλμα
Διαγραφή@12:14:00 μ.μ. και σένα η δική σου προκήρυξη έλεγε ότι μπορείς να φτάσεις ΕΩΣ αντισυνταγματάρχης εφόσον είσαι καλό παιδί, κάνεις σωστά τη δουλειά σου και δεν παραβιάζεις τον 20-1. Μην κοιτάς που ορισμένοι από εσάς φτάσατε στον καταληκτικό βαθμό ενώ γλείψατε για να μπείτε, γλείψατε για να πάρετε μετάθεση, γλείψατε για να πάτε εξωτερικό και γλείψατε για να μην σας πειράξει κανένας όσο τα ξύνατε όλη μέρα. Ο φαν με 4 μήνες εκπαίδευση και πτυχίο ΑΕΙ μια χαρά γίνεται ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ αξιωματικός και εκπαιδεύεται και αξιολογείται άλλο ενάμιση χρόνο πριν βάλει το αστέρι. Εσείς, από την άλλη, γίνεστε αξιωματικοί χωρίς πτυχίο και χωρίς αξιολόγηση! Τέλος, η δική μου στολή έχει 3 χρυσά και φλόγα. Θες να σου δώσω έναν αριθμό γραφείου στον 3ο όροφο του ΓΕΣ να έρθεις να γνωριστούμε να μου τα πεις όλα αυτά από κοντά; Εσύ ο ίδιος, όχι "κάποιος άλλος". Θρασύδειλε...
Διαγραφή@3:10:00 μ.μ. τις αποφάσεις στις ΕΔ σε θέματα σταδιοδρομίας δεν τις παίρνουν οι απόφοιτοι ΑΣΕΙ αλλά οι παρατρεχάμενοι του υπουργού με τους διευθυντές της ΓΔΟΣΥ και του ΓΝΠ. Νομίζεις ότι οι αρχηγοί θέλουν να αντικατασταθούν οι απόφοιτοι ΑΣΣΥ με ΕΠΟΠ; Απλά κάνουν ό,τι τους λένε και ελπίζουν το πρόβλημα να σκάσει στον επόμενο, όταν αυτοί θα έχουν πάει με παχυλό μισθό ως απόστρατοι στη ΣΑ/ΣΕΒΑΣ, το ΓΕΕΦ, στην ΥΠΑ ή στον ΑΝΤ1. Όμως, δεν είμαστε όλοι ίδιοι: κάποιοι δεν συμμορφώνονται, διαμαρτύρονται για τα προφανή παράλογα, παραμένουν συνταγματάρχες και πάνε σπίτι τους με την πρώτη ευκαιρία.
Σύμφωνο με τον 09 2025 Απρ 03:10 σύμφωνο με την άποψη για τον ερωτουλη Αξκο έτυχε να το γνωρίζω το γεγονός από κοντά κε Πλουταρχε η Ησιοδε, η Αγαμεμνωνα η Πηλιε Γουση, η οτιδήποτε άλλο άρε Κωνσταντοπουλου που χρειάζεσαι παρότι δεν την πιστεύω, αυτήν θέλεις. Κάτι τέτοιες Γιάννη είναι τα στελέχη της ΕΑΑΣ που θα έχεις Ηριδανοι. ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΊΡΕΣΤΕ ΌΛΟΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΑΣΕΙ πλην της ΣΣΑΣ ο οποίοι είναι πέραν από Αξκοι και επιστήμονες εσύ με την αποστρατεια σου, καρπαζοεισπραχτορας εκτός εάν είσαι σαν τον Αγιορειτη, ο οποίος τραγουδάει όλα τα τραγούδια, από Ήλιος ο πράσινος πέρνα στο Γρίβα σε θέλει ο βασιλιάς έως και το Γειά σου Γιώργο Παπαδόπουλε ανάλογα με την υπάρχουσα πολιτική κατασταση, σαν και εσένα κάνει ο Βουλευτής Έβρου Ο Δημοσ χακης για τους αστυνομικούς, που αμέσως έτρεξε να υπερασπιστεί τα συμφέροντα τους για να τους δοθεί και σε αυτούς η αύξηση, και πολύ καλά έκανε αγόρι μου επειδή δουλεύω σε λαϊκή τώρα από την αποστρατεια μου και μετά συζητώ με την κοινωνία ρε αρχιμπαγλαμα Αριστογειτονα και προσφέρω σε αυτήν, εσύ το μόνο που κάνεις Αρχιμήδη φτωχομπινεδιαρικες θεωρίες και τίποτε άλλο κατάλαβες Τενεκε
ΔιαγραφήΚυρ Ηριδανός συνταγματάρχης έλεγε ότι φτάνω εφόσον έχω πτυχίο που έχω και μάλιστα σε πληθυντικό αριθμό. Πάλι δεν μας είπες το όνομά σου και ούτε θα το πεις γιατί είσαι κοκοκο. Συνέχισε να μου λες για φαν με πτυχίο που αξίζουν.
ΔιαγραφήΕπίσης όλα αυτά που λες για σκ20-1 ισχύουν για όλους από στρατηγό ως τελευταίο φαν. Μιας και είσαι στο γεσ√3*π πήγαινε πες όλα αυτά που αραδιαζεις εδώ σε ένα λύκειο. Πες στα παιδιά ότι ανά μπείτε ΑΣΣΥ θα σας λέω αυτά που έγραφα στο starata logia.
Πάντως ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω το κόμπλεξ σου. Οι ασει σαφώς είναι ανώτεροι των ΑΣΣΥ αλλά γιατί οι τελευταίοι είναι κατώτεροι των φαν με πτυχίο γαλακτοκομικης; Εσύ ξέρεις. Καλά το όνομά σου θα το πεις...;;;
Είπε ο θείος από το ΓΕΣ ότι αξιολογείται ο ΥΕΑ. Χαχαχα χαχαχα
ΔιαγραφήΗριδανε για τους ΥΕΑ δεν τα γνωρίζεις καλά τα πράγματα.Οπως σου έγραψα και παραπάνω, γιατί υπηρετούσα σε σχολή ΥΕΑ.Οι ΥΕΑ είναι μόνο απόφοιτοι Λυκείου.Μολις γίνουν ΔΕΑ πάνε στις μονάδες, κάνουν ότι κάνει όλος ο κόσμος, γίνεται από τον Δκτη μονάδος πρόταση που είναι τυπική για προαγωγή σε έφεδρο ανθυπολοχαγό και αυτό είναι.Τωρα όλη η συζήτηση για τους ΑΣΣΥ, όχι ότι δεν είναι ικανοί να είναι Αξκοι, αλλά η πολιτεία θέλει να τους έχει πάντα Υπαξκους και δίκαιο έχει.Αλλα σκέψου θα πατήσει κανείς φέτος στη ΣΜΥ και στη ΣΜΥΝ;Στη ΣΜΥΑ θα πάνε γιατί είναι άλλη φάση.
Διαγραφή@ 08 9:19, παραμορφωμένε συνάδελφε, που διορθώνεις τις αναφορές ημών, των αποφοίτων ΑΣΕΙ, εγώ έχω εντοπίσει μόνο τέσσερα συντακτικά λαθάκια στο άρθρο σου! Προσέτι, δεν υφίσταται νόμος 3883/96. Σύνολο: πέντε λαθάκια!
ΔιαγραφήΗριδανε θα φέρουμε την Κωνσταντοπουλου με ΥΠΕΘΑ τον Μπιμπιλα και τότε θα δεις προσοχή από τα τριάντα μέτρα εντάξει φίλε μου, θα τον φέρουμε για να σε δούμε τι θα πράξεις ερε γέλια ΧΑΧΑΧΑ Ηριδανε έχετε αλλαγή στο πολιτικό σύστημα σύντομα και τότε να δεις, Μπιμπιλα προχώρα σε θέλουμε στο άμυνας καλύτερα αυτός πάρα κάτι άλλοι
ΔιαγραφήΦίλε Σχη Ηριδανε όπως λες ποτέ δουλεύεις στην υπηρεσία σου όλο απαντάς και μάλιστα πρωινές ώρες εντός του ωραρίου εργασίας τελειωμανης φαίνεσαι, εγώ δουλεύω τώρα εσύ απαντάς ποτέ δουλεύεις κύριοι της ηγεσίας δέστε τον, πόσο εργαζεται
ΔιαγραφήΡε καλά σας έκανε ο Εθνάρχη και σας έκλεισε μέσα όταν λέμε ισόβια ισόβια τέτοια πανιά που είστε, όπως και ο Αβερωφ που σας έδωσα στα μανταλάκι στην κυβέρνηση του Ανδρέα και σας ξεβρομισε κοπρες του Υγεία να είναι καλά, να αγιάσει το χεράκι τους.
ΔιαγραφήΠρος: Πέμπτη 10 Απριλίου, 12:02:00 «Έχω τελειώσει κάτι σαν πανεπιστήμιο», συνάδελφε, σε συγχαίρω που εντόπισες τέσσερα συντακτικά λάθη! Σε ευχαριστώ και για την επισήμανση του σφάλματος στον νόμο. Σου εύχομαι να γίνεις και αρχηγός — έχεις σπάνιες ικανότητες.
ΔιαγραφήΤα φιλιά μου στο ChatGPT.
Δόξα τον Θεό. Προλάβαμε και αποστρατευτηκαμε με τον βαθμό του Συνταγματάρχη. Κρίμα στα νέα παιδιά στις σχολές ΑΣΣΥ. Παιδιά και γονείς μαζί με συγγενείς και φίλους. Στις επόμενες εκλογές μαυρίσετε την νέα δημοκρατία. Είναι εχθροί των Υπαξιωματικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά είσαι Υπαξιωματικός ή Αξιωματικός; Τι νιώθεις;
ΔιαγραφήΝοιώθω ταραχή που έλεγε ο Πανταζής, νοιώθω πολίτης πια και έμπορος αγροτικών προϊόντων που ο ίδιος παράγω πια στην Λαϊκή εσύ τι νοιώθεις ρε φίλε για πες μας. Ούτε αναφέρομαι όπως εσύ αύριο με τον Βαθμό σου στην αποστρατεια η επαφή με τον κόσμο με φτιάχνει, εσύ παντόφλα ε? ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ
ΔιαγραφήΑπαίτηση από εμάς τους Ευέλπιδες. Όλοι όσοι έγιναν Αξιωματικοί εξ Υπαξιωματικών να ξαναγίνουν Υπαξιωματικοί. Τελεία και παύλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον τρολαρεις. Γιατί τόσο βλακας δεν πιστεύω πως πρέπει νάσαι. Η μήπως όχι...
ΔιαγραφήΕσυ ρουφα το αυγό σου. Και αύριο στον διοικητή να σε επθεωρησει.
ΔιαγραφήΜε αυτά τα μυαλά να πορευτείς και η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη. Για τίποτα δεν είσαι.
ΔιαγραφήΧαχαχα ναι μάλιστα κύριε ευελπι
ΔιαγραφήΈχεις πλάκα. Ξέρεις γιατί ;;; Γιατί κανένας δεν πιστεύει ότι είσαι Εύελπις. Ούτε τον τόνο δεν ξέρεις να βάζεις. Τρολάκι του Δένδια είσαι.
ΔιαγραφήΞέχασες τους Δοκιμους φίλος
ΔιαγραφήΑγράμματε ανθυπολοχαγέ, πέρασες στην Ευελπίδων με 12.000 μόρια και θέλεις να καθερεθεί ο Αξκός που πέρασε στην ΣΜΥΑ με 18.000?
ΔιαγραφήΠόσο κομπλεξικός είσαι?
Είσαι Εύελπις εσύ μάλλον άλλος είσαι για να μην σου πω τι τζουτζουκο
ΔιαγραφήΠρος 9 απρ 2025 11:09 γέλα κυρία μου γέλα καλή μου...
ΔιαγραφήΤο μόνο πραγματικά κακό είναι ότι οι μ@λ@κείες των αξκών εκ ΣΣΕ, αντιμετωπίζονται ελαφρά και καλυμμένα, ενώ στελεχών άλλων προελεύσεων τιμωρούνται παραδειγματικά πολλές φορές. Αυτό είναι που πρέπει να αλλάξει. Ο έλεγχος να είναι αμερόληπτος.
ΔιαγραφήΟνειρο θερινης νυχτος ετσι τους συμφερει τους βρωμοποδαραδες , αλλα το ιδιο τους κανει οι μαυροι και οι ασπροι οπως παντα .
ΔιαγραφήΚαι αναδρομικά οι βαθμοί προς τα πίσω. Καμμένοοοοοοοοοοοος
ΔιαγραφήΚαλά αν γίνει και αυτό πάει το στράτευμα για διάλυση, εδώ δεν πάνε ΕΠΟΠ ποιός βλάκας θά πάει ΣΜΥ ΣΤΥΑ ΣΜΥΝ, ενώ οι ΕΜΘ θα γίνονται λοχαγοί Ε ρε γλέντια!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρελαίνομαι να δω γαλαζοαίματο παιδί σε διαχείριση μισθό τροφοδοσίας ή καυσίμων. Να ναι από μια γωνιά να βλέπω το κοτσ@νες θα κάνει και τι κλωτσιές δε θα του δίνει ο δκτης του επειδή θα ναι γαλαζοαίματο τκ παιδί...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθημερινές καταγγελίες για το συσσίτιο. Μαζέψτε έντομα, κατσαρίδες και φωτογραφίες παντού.
ΔιαγραφήΓια αυτό οι Δκτες ορίζουν εκεί αποφοίτους αποκλειστικά Α' Λυκείου!
ΔιαγραφήΜην ανησυχείς φίλε μου. Θα βγάλουν μια διαταγή που πλέον τα καθήκοντα αυτά θα τα εκτελούν υπαξιωματικοί και όλα καλά. Δεν τους ξέρεις τι καλόπαιδα είναι;
ΔιαγραφήΗ απαντηση μου, για να μην υπαρχει καμμια παρανοηση, εχει να κανει με το σχολιο σου και οχι με το αρθρο. Σαν Υπολοχαγος σε δυο διαφορετικες Μοναδες των Ειδικων Δυναμεων ειχα την τυχη να εκτελεσω τα καθηκοντα: Aξκου Μισθοτροφοδοσιας, Αξκου ΚΨΜ, Αξκου Γραφειου Κινησεως και Δχστη Χρηματικου (εκεινο τον καιρο που πληρωνομαστε μετρητα). Ολα αυτα πολυ σημαντικα καθηκοντα. Το πόσο με βοηθησαν αργοτερα {εκανα συνολικα 8 χρονια Δκτης: Ταγματος (σε τρεις Μοναδες) και Ανεξαρτητου Λοχου (σε δυο)}, προφανεστατα το γνωριζεις.
ΔιαγραφήΤρίτη, 08, 2025 8:13:00 μ.μ. ενώ πολλοί αξκοί εκ ΣΣΕ, που έχουν βγάλει και την τρίτη έστω , θεωρούν τα πόστα αυτά τρε μπανάλ και υποδεέστερα των ικανοτήτων τους.... Ε σειρά?? Κάτι τέτοιο εννοάς????...
ΔιαγραφήΦίλοι και συνάδελφοι οι μόνοι που αξίζουν όταν φύγουν από τις ΕΔ είναι οι προερχόμενοι κυρίως από την ΣΣΑΣ όχι οι ρουφιάνοι, με αρχαία ονόματα και μετά οι ανοικτοί στην κοινωνία, ανεξάρτητα από πια κατηγορία προερχονται, π. Χ στέλεχος ΕΜΘ διαπρέπει σε Παραμεθόριο Δήμο όταν αρχηγοί και Ανώτατοι πρώην Στρατηγοί κάνουν βόλτες στην Παραλία πέρα δώθε και όλο αναλύσεις σε μερικά κανάλια που ούτε καν κανεις δεν τις ακούει, πρώην ΕΜΘ διαπρέπει στην κοινωνία νησιού του Ανατολικού Αιγαίου και κυρίως στο συνδικαλιστικο κίνημα, το είχε ο άνθρωπος όταν είσαι μπαγλαμας στον Στρατό, είσαι μπαγλαμας και παντού, π. Χ πρώην Ανώτατος αναλυτής σε κανάλι κυνηγάγε το ασανσέρ στο Επιτελείο όταν ήταν σε αυτό και μέτραγε πόσους έχει μέσα ε τώρα, τι ανάλυση να σου κάνει αυτός ο άνθρωπος και κρίμα για το κανάλι του Αλαφούζου (πρόεδρε με τέτοιους δε παίρνεις ποτέ Πρωτάθλημα) που τον βγαζει, αυτός δεν ξέρει να μοιράσει ένα κιλό αχυρο σε δυογαϊδούρια, δυστυχώς, με έναν χαρτοφύλακα και με σταυρωτο κουστούμι ο καραφλό κόρακας γυρίζει ακόμα και καθημερινά στο 401 μιλάμε για άστα να πάνε εκτός τόπου και χρόνου άνθρωπος και υπάρχουν και άλλοι πραγματικά κύριοι σε όλες τις εμφασεις της ζωής κύριε Αρταφερνη, Δατη, Ξερξη, Ηριδανε
ΔιαγραφήΠοιος βρε φωστήρες θα πάει στις σχολές? Με αυτές τις διαρροές προκαλείται μόνο αγανάκτηση και οργή.. ούτε αξιωματικός ούτε υπαξιωματικός... Δημόσιος υπάλληλος καλύτερα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΙΟ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΑΣΣΥ ΤΡΙΕΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΣΕΩΣ ΠΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΙΛΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΙ.ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΘΥΠΑΣΠΙΣΤΕΣ ΣΕ 4 ΕΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΑΣΙΜΟΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ 21 ΕΤΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήπρώτον να προβλέψουν και άλλα κτίρια στην σμυ για να χωρέσουν τους μαθητές,δεύτερον για την ζημιά στη στράτευμα που μπορεί να γίνει ζημιά στην πατρίδα θα έχει κάποιος ποινικές ευθύνες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά φίλε μου έχω και εγώ την ίδια απορία. Αλλά έχουν προβλέψει με το νόμο περί ευθύνης υπουργών!!!
ΔιαγραφήΚάνεις στις ΑΣΣΥ να κτυπουν επόπτες μαγειρείων, οι φωστηρες
ΔιαγραφήΑπό ότι φαίνεται η ΣΜΥ και οι άλλες ΑΣΣΥ μάλλον μας τελειωσαν. Αναμένεται μόνο πότε θα μπεί το λουκέτο. Πριν ή μετά τις πανελλήνιες; Από πανελλήνιες εισαγωγή μόνο σε ΑΣΕΙ. Όλοι πλέον οι υπαξιωματικοί θα έχουν προέλευση ΕΠΟΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν που ήταν το ενδιαφέρον για τις ΑΣΣΥ ελάχιστο τώρα μετά από αυτό πάρτε λουκέτα ,διότι δεν θα πατήσει κανείς νέος για να γίνει σκλάβος των ΑΣΕΙ. Επιπλέον πρέπει να μας έχετε για πολύ βλάκες έτσι ώστε να πιστέψουμε το παραμύθι ότι δεν θα θιχτεί το μισθολογικό διότι όλα αυτά γίνονται ακριβώς γι αυτό. δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι θα είναι Αρχιλοχίας και θα αμοίβεται σαν αντισυνταγματάρχης . Χαχα για πόσο βλάκες μας περνάτε !! Ας ετοιμάζονται οι των ΑΣΕΙ να εκτελούν και τα καθήκοντα του Λοχία υπηρεσίας, αρχιλοχία Λόχου και όλα τα υπόλοιπα καθήκοντα!! Είστε οι πιο άχρηστη ΗΓΕΣΙΑ που πέρασε τα τελευταία 30 χρόνια !! Προετοιμαστείτε έρχεται ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι δεν παίρνουν σε ΑΣΕΙ , πηγαίνουν σε ΑΣΣΥ..κανείς δεν ενδιαφέρεται για αυτές...
ΔιαγραφήΦεύγει ο άλλος ρε μπαγλαμα από την ΣΜΥΑ 16000 για να πάει στην Σχολή Ευελπίδων με 10000 είσαι για τα μπιζα ρε
Διαγραφή@ 09 10:13, μπορεί να μην φύγει από τη σχολή της καλοπέρασης, αλλά τις προσοχές θα τις βαράει μια ζωή σε αυτόν με τα 10.000 μόρια!
ΔιαγραφήΠόσο κομπλεξικος είσαι . Μάλλον έχεις τελευταίο πάτωμα ακατοίκητο το χτυπάει ο ήλιος και έχει κουρκουτιασει.θα φας τέτοιο μαύρο που θα σε στείλουμε στον αγύριστο. Ποια ατζέντα και παπαριές δεν βλέπεις ότι το στράτευμα πεινάει , τα ενοίκια είναι στον Θεό , τα λεφτά που παίρνουμε για μετάθεση δεν φτάνουν ούτε με τρίκυκλο να μεταφέρουμε την οικοσκευή, όλοι οι Δ.Υ.παιρνουν επίδομα παραμεθορίου όταν εργάζονται ν.ροδοπης ν.ξανθης ,οι στρατιωτικοί είναι παιδιά κατώτερου θεού!?οποίος κάνει νυχτερινή υπηρεσία στο δημόσιο παίρνει πάνω από 30 ευρώ , οι στρατιωτικοί? Φτιάξε πρώτα αυτά τα λίγα που πρέπει να είσαι άσχετος να μην τα γνωρίζεις και ύστερα ασχολησου με τις ατζέντες και τα πράσινα άλογα. Μαύρο μέχρι να βγει ο ήλιος ανάποδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κατάργηση των ΕΟΘ (Εκτος Οργανικων Θεσεων) ηρθε να σπασει αυγα -για να φανε ολοι ομελετα αυτη ειναι η ουσια-γιατι καποιοι αρχισαν να ομιλουν για΄΄κεκτημενα΄΄ ενω χρησιμοποιουσαν πλαγια μεσα-κοινα γλυψιμο-για να παραμεινουν-ενδειξη οτι το κυμα΄΄φυγης΄΄ηταν παραμυθια της χαλιμας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ θεσμός των ΕΟΘ (Εκτος Οργανικων Θεσεων) είχε μετατραπεί σε ρουσφετολογικό μηχανισμό (χρησιμοποιούν πλαγια μεσα για να παραμεινουν) και επιτρέπει να τεθεί σε νέα βάση το μισθολογικό των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων.
Αποστρατειες στα 60 ετη και ανω φερνουν ΗΛΙΚΙΑΚΑ γερασμενες ΕΔ και οι παραμενοντες ειναι στην συντριπτικη πλειοψηφια κουρασμενες ηλικιες 34 ετων και ανω -μη εμπνευσιμες-ενω ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ανανεωση προσωπικου με φρεσκο αιμα.
Ειναι δυνατον να βλεπουμε με φορμες....αστυνομικους-στρατιωτικους ηλικιων 50-55-60 ετων ειτε να βλεπουμε στην ΣΕΘΑ(ΣΧΟΛΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ Ταξιαρχους ηλικιας 55 ετων-δεσποινις ετων 39 εξω τα καλοκαιρια.ΕΛΕΟΣ.
Με την εξέλιξη αυτή σταματά να εφαρμόζεται στην πράξη ένα παράδοξο καθεστώς στο οποίο στελέχη τα οποία δεν είχαν προαχθεί επιβραβεύονταν με την παραμονή στο στράτευμα εκτός οργανικών θέσεων.
Παράλληλα αίρεται η αδικία σε βάρος των στελεχών τα οποία αποστρατεύθηκαν.
Χαρακτηριστικό είναι ότι μόνο το 2020 – 2025 το ετήσιο συνολικό κόστος μισθοδοσίας των Αξιωματικών εκτός οργανικών θέσεων ξεπέρασε τα 157 εκατ. ευρώ.
Εχουν συμπληρώσει 35 έτη πραγματικής υπηρεσίας και έχουν πλήρη συνταξιοδοτικά δικαιώματα, τα οποία δεν θίγονται.
Λες χαζομάρες
ΔιαγραφήΛες πολλά ψέματα το κόστος είναι πολύ λιγότερο, μάλλον αυτός που το εκθέσε είναι σαν το Γιωργάκη με την αλυσίδα διτο το κόστος των 157000000€ αναφέρεται σε στελέχη με μισθό 4500 το μηνα υπάρχει περίπτωση Αξκος ΕΟΘ να παίρνει αυτό το μισθό που ούτε ο Τχηγος ΓΕΕΘΑ δεν παίρνει και προς απόδειξη μπορείς να το δεις εάν θέλεις άρα λες ψέματα τρολακι του κουλη κι του Στεφανή του Αγιορειτη Μοναχου, του μεγάλου αγωνιστή της παράταξης (η τσέπη μας)
ΔιαγραφήΜειώστε τα χρόνια σε 25 ή max 30 δίνοντας 2η 5ετια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔώστε ένα κίνητρο για να είναι βιώσιμο όλο αυτό.
Αλλιως Οι Σχολές Υπαξ θα έχουν επάνδρωση κάτω από 20%.
Και από αυτό το χαμηλό ποσοστό θα μένουν οι μισοί μόλις αντιλαμβάνονται (πηγαίνοντας στις Μονάδες)τι τους περιμένει για 40 χρόνια.
Αφού η απόφαση είναι ειλημμένη, να καθιερωθούν ενδιάμεσοι βαθμοί υπαξιωματικών, όπως στις άλλες χώρες, ώστε και να μην βαλτώνουν οι Υπαξιωματικοί από την πολυετή παραμονή στον ίδιο βαθμό, αλλά και να αλλάζουν γρηγορότερα μισθολογικά κλιμάκια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαύρη μέρα για τις ένοπλες δυνάμεις ξέρω πολύ καλά πώς και Αξκοί με υγειή μυαλά προβληματίζονται . Στεφανής και χούπης είναι η ντροπή των ένστολων και κάποια μέρα θα λογοδοτήσουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένας δεν προβληματίζεται φίλε αυτοί το ξεκίνησαν
ΔιαγραφήΟΙ ΦΟΙΤΟΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΝΤΕΣ ΑΣΣΥ ΕΙΣΗΧΘΗΣΑΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΚ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ 35 ΕΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΕΝ ΧΑΝΟΥΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.Η ΙΔΡΥΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΘΑ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΧΘΕΣΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΟΥΣ ΜΕ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕισθαι νομικός εκ του προχείρου. Χαιρετισματα πολλά
ΔιαγραφήΈως τώρα μόνο για τους εισαχθέντες έως το 1993 έχει επανέλθει.(Τάξη 95) Όλοι οι υπόλοιποι είναι όμηροι. Μιλάμε για χασούρα χρημάτων, μορίων, θέσεων διοίκησης, μεταθέσεις, υπηρεσίες εφάπαξ, αρχαιότητας και πόσα άλλα. Δεν ισχύει αυτό που λες!
ΔιαγραφήΜακάρι να ήταν έτσι αλλά βλέπεις οι νόμοι αλλάζουν εν μια νυκτί
ΔιαγραφήΔυστυχως φίλε μου δεν ισχύει αυτό. Ειμαι απόστρατος ΠΑ και προέρχομαι απο ΣΥΔ σειρά του '87. Είχα μπει σχετικά " μεγάλος" και σε ηλικία 55 χρονών ( δεν ειχα τιμωρίες ,στερήσεις κλπ ) ήμουν Επγος ( ταγματάρχης) . Το 1996 πέρασαν έναν καινούργιο νόμο σύμφωνα με τον οποίο αν στα 55 χρόνια ήσουν ακόμα Επγος , τότε αποστρατευόσουν αυτεπάγγελτα. Η εγκύκλιος με την οποία προσληφθήκαμε , όριζε ότι θα αποστρατευόμασταν με βαθμό Σμηνάρχου ( Συνταγματάρχη). Και φυσικά με το νέο νόμο αποστρατεύτηκα Ασμχος. Και το γελοίο της υπόθεσης ειναι ότι ενώ ο νόμος ίσχυε απο το ΄96 για όλους , με Υπουργική απόφαση εξαιρέθηκε μία σειρά ( που ειχε 55ρηδες Επγους ) το 2021 ή 2022, δεν θυμάμαι ακριβώς την χρονιά. Κάποιος είχε βαρβάτο μέσον και μπόρεσε να κερδισει την εξαίρεση. Για τέτοιο ξεφτιλίκι μιλάμε.
ΔιαγραφήΑπό το 1884 εξερχονται εδω και 140 χρόνια από σχολές υπαξ. Αξιωματικοί που διέπρεψαν στο πεδίο της μάχης φτάνοντας και στρατηγοί. Και έρχεται μετά 140 χρόνια ένας δενδιας και ανατρεπει όλη την νεότερη ιστορία του στρατού. ΚΑΙ καθηλώνει με μονο 1 χρόνο διαφορά στην φοίτηση και με ιδιο βαθμο εισαγωγης με των ασει, εκατοντάδες στελέχη στο βαθμό του ανθυπασπιστη. Θα τα πούμε στις εκλογές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρίτη, Απριλίου 08, 2025 7:09:00 μ.μ. μη φας έχει γλαρόσουπα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω καταλάβει κατι: Το βασικό πρόβλημα των στελεχών ανεξαρτήτως προέλευσης είναι οι εξευτελιστικοι μισθοί που βλέποντας κάποιος Ταγματάρχης πχ έναν συνομήλικο του (που ξεκίνησε μάλιστα να δουλεύει στα 30 μετά τη φοιτητική ζωαρα του) είναι λογικό να θέλει να παραιτηθεί. Τι σημασία έχει λοιπό. Αν λέγεται Ανθυπασπιστης η Λοχαγός αν παίρνει λιγότερα από έναν ντελιβερα; Αυτό που θα έπρεπε να τους καίει είναι τι ακριβώς περιλαμβάνουν οι περιβόητες αυξήσεις. Δε ταΐζουν καμία οικογένεια οι βαθμοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς ΑΣΕΙ, συνάδελφοι δεν είμασταν και δεν θα γίνουμε ποτέ. Επιτέλους αποκαλύπτεστε, πέφτουν οι μάσκες και θα σας γνωρίσουν όλοι πλέον. Τόσο μίσος για τους υπαξιωματικούς, σας αρέσει ή όχι η ραχοκοκαλιά του στρατού, ούτε για τον σφαγέα Κεμάλ. Τόσο μίσος που υπαγορεύεται (θα καταπέσει βέβαια)να μην γίνονται δεκτοί στα ΑΣΕΙ κατόπιν εξετάσεων νέοι που έχουν σπουδάσει ή αποφοιτήσει από ΑΣΣΥ. Να προσέχετε τι λέτε και τι γράφεται γιατί έχει η ζωή έχει γυρίσματα.......... με αυτά λυπάμαι για το μέλλον αυτής της πατρίδας είναι βαριά η κληρονομιά για να την αφήσουμε να τη σηκώσουν οι αδύναμες πλάτες σας. Περισσότερα και καλύτερα αν και όταν απαιτηθεί, εύχομαι όχι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΣ ΤΑ ΚΩΣΤΑ
ΔιαγραφήΜπράβο στον Κώστα αλλά οι άλλοι που είμαστε? με το όνομα μας μαγκιά κλανια και κολοφινιστρινι που λέμε στο μεγάλο λιμάνι, όλοι τουλάχιστον οι απόστρατοι με το όνομα τους και δεύτερον όλοι στους δρόμους η Ενωση, η περιβόητη ΣΑΣΜΥ, που είναι, μόνο για ευχές και γελάκια με τους Αρχηγούς, φωτογραφίες και εναγκαλισμόι, που είναι οι δυναμικές κινητοποιησεις, τέρμα ο καναπές ας μιμηθουμε τους Δοκιμους που πέταγαν τα καπέλα τους, έξω από την πύλη του ΓΕΣ, το 1985, έτσι θέλει όχι μόνο χορούς αποστρατων και χαμογελα αυτό που γίνεται είναι εξ ολοκλήρου θάψιμο των από ΑΣΣΥ προερχομενων, οι γονείς αλλά και ίδιοι να το καταλάβουν ότι αυτό το έκτρωμα σου ανατρέπει τα πάντα και να λάβουν την απόφαση να μείνουν μόνο οι τραπεζοκόμες στις Σχολες.
ΔιαγραφήΟ άλλο; Κώστα ο Ηριδανός ο Παυσανίας μας κάνει τον τσαμπουκά και μας καλεί στο γραφείο του στο ΓΕΣ να παμε όλοι οι απόστρατοι εξ Υπξκων, να τον συναντήσουμε ωραία ιδέα, έχει και τρία αστερια Χρύσα και μια φλόγα, αυτός είναι ακόμα στο ΓΕΣ. Δεν μας λέει και το γραφείο και να μας βγάλει και είσοδο τι λες? Καλή ιδέα.
ΔιαγραφήΚαι αυτοί που έχουν μπει με συγκεκριμένη προκήρυξη τι θα τους πείτε; Έτσι είναι αν θέλετε; Μακριά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή και οι ΕΠΟΠ και οι υπξκοι από ΑΣΣΥ θα αποστρατεύονται όλοι με το βαθμό του Ανθστη; Κάτι δεν βγαίνει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους δικαιωθήκανε η ΕΜΘ μετά από τόσο διάβασμα αποστρατεύονται λοχαγοί, ενώ η απόφοιτοι των ΑΣΣΥ θα αποστρατεύονται ανθυπασπιστές μία δικαίωση που ήρθε μετά από αρκετά χρόνια συγχαρητήρια στην ηγεσία που κατάλαβαν έστω και αργά ποιο είναι το πρόβλημα των ενόπλων δυνάμεων Αχα Χα Χα χα χα!!!! Τελείωσαν όλα ούτε στην Ουγκάντα αυτά δεν γίνονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα του πει κάποιος ότι για να γίνουν αυτά θα πρέπει πρώτα να δοθούν γενναία κίνητρα κυρίως στους υπαξιωματικούς των ΑΣΣΥ. Αλλιώς θα ψάχνει με το μακαρόνι άτομα για τις σχολές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι ΑΣΣΥ δείξτε τους τη δύναμη σας. Μαζί με τις οικογένειές σας μαυρίστε τους. Α Π Α Ι Τ Η Σ Τ Ε, από όποιον ζητήσει την ψήφο σας, ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ με ένα νόμο και ένα άρθρο όλων των ρυθμίσεων, νόμων, νομοθετημάτων, υπουργικών αποφάσεων κλπ, ψηφίστηκαν επί υπουργίας Δένδια αλλά και του νόμου 3883/2010 του Βενιζέλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ζητάτε να δείχνουν το σχέδιο νόμου έτοιμο και με τη δημόσια δέσμευση ότι θα ψηφιστεί εντός ενός μηνός από την ορκομωσία της όποιας νέας κυβέρνησης. Επίσης, απαιτείστε από όποιο κόμμα σας προσεγγίσει, ότι θα πρέπει επιπλέον να περάσει μέσα σε 6 μήνες ρύθμιση που θα απαγορεύει την προαγωγή με νόμο διαφορετικό από αυτόν με τον οποίο καταταχτήκατε εκτός και αν αυτός ευνοεί την εξέλιξη του στελέχους. Και για όποιον πει ότι αυτά δεν γίνονται, τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ, το μακρινό 1993, επέστρεψαν μέσα σε 3 μήνες από όταν άλλαξε κυβέρνηση στο παρελθόν στους οδηγούς του ΟΑΣΑ. Είχε δεσμευθεί προεκλογικά η νέα κυβέρνηση ότι αν βγει στην εξουσία θα είναι το πρώτο που θα κάνει. Οι λεωφορητζήδες δεν ήταν περισσότεροι από εμάς.
Από εμένα λοιπόν +4 ψήφοι σε όποιον υποσχεθεί τα παραπάνω...
Μπράβο ρε συνάδελφε πολύ ωραία τα είπες…
ΔιαγραφήΜπράβο σύμφωνο απόλυτα να το πραξουν άπαντες μαθητές στελέχη οικογένειες
ΔιαγραφήΠανιβλακες Νεοδημοκρατες θα δείτε τι θα πάθετε στις εκλογες
ΑπάντησηΔιαγραφήΔωστε εθελουσια να σηκωθουμε να φυγουμε και την τριετια για ολους
ΑπάντησηΔιαγραφήΘες να γίνεις και πρωθυπουργός... Μη φας... έχει γλαροσουπα σε καραβάνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλουν ανανέωση του στρατού με 50φευγα Απαξιοματικους και όχι Υπαξ /κους το προστάζει η νέα τάξη πραγμάτων Ευρώ Στρατό με μεταθέσεις σε Βουλγαρία Σκόπια και στα σύνορα της Ρουμανίας της Πολωνίας να φιλάνε τα λαμόγια που κρατάνε τις τύχες της Ευρώπης και του κόσμου στα χέρια τους χάριν της δικιάς μας ασυνενοησίας διαξιφισμούς εσωστρέφειας και δενβαριεσαδερφισμο. Δεν τους ενδιαφέρει εάν θα πάει κάποιος σε Σχολές η ΕΠΟΠ το μέλημά τους είναι πως να τον μειώσουν. Στρατιωτάκια που θα φιλάνε τα σύνορα της Ευρώπης . Εάν θέλεις ανανέωση του στρατού και εκσυγχρονισμού αυτού κ. ΥΠΟΥΡΓΕ παροχές που θα κάνουν το στρατιωτικό ποιο προσελκισιμο στις ένοπλες δυνάμεις πέραν τα χρήματα που πρέπει να δοθούν ιδιέτερα στις ακριτικές περιοχές για κατοικία και υγειονομική περίθαλψη να εφαρμοστή 30ετια όπως είπε και ο προηγούμενος υπάρχει και 2η 5ετια που πρέπει να εφαρμοστεί αλλιώς δεν θα πατήσει κανείς όσες Άντζετες και να διαφημίζεται δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει κάποιος να χάση την υγεία του 40 έτη ΞΕΧΑΣΤΕΤΟ όσο και να το παλέψετε είναι πολύ απλό, 30ετη στο στρατό αρέσει δεν αρέσει .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ξεχνάμε αυτές τις μαλακιες του Υπουργού και του ΓΕΕΘΑ δεν τους συμφέρει να έχουν φωνη οι προερχόμενη εξ Υπαξιωματικών ξεχνούν ότι τι λάτρα την τραβούν οι προερχόμενοι εξ Υπαξιωματικών και σε παρα πολλές φορες έχουν δώσει την λύση σε παρα πολλά θέματα αλλά ΔΕΝ βολεύουν {{ ένα απλο παράδειγμα που αφορά το Ναυτικο δυο καράβια να ακινητοποιηθούν από την ιδια ζημιά στο ένα θα επιβαίνουν οι προερχόμενοι εξ Υπαξιωματικών ΣΜΥΝ και στο άλλο οι οι προερχόμενοι από Σχολή Δοκίμων αυτό που θα είχε αποκατάσταση τις ζημιάς θα είναι αυτό που επιβαίνουν οι προερχόμενοι από ΣΜΥΝ και αυτό για για να μην τους υποτιμούν }} να μην ξεχνούν το ραντεβού στις καλπες .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι λιγα λετε να μην ξεχναμαι η δυναμη ειναι οι προερχομενοι εξ Υπαξιωματικων
ΔιαγραφήΗ τιμωρία είναι οι εκλογές οπότε και αυτές γίνουν ψήφο σε αυτούς που δεν θέλουν ούτε να τους ακούν λοιπόν, γνώμη μου μόνο Κωνσταντοπουλου να την βλέπουν Πρωθυπουργό και να παθαινουν αναφυλαξια. Και που να έχουν αυτοί οι Αρχηγοί τον Μπιμπιλα ΥΕΘΑ ωρε γλέντια. Να το δω και αυτό και θα παω για καλόγερος στο Άγιο Ορος
ΔιαγραφήΕίστε η ντροπή της πολιτικής. Είστε η χειρότερη στρατιωτική και πολιτική ηγεσία γνώρισε ο τόπος. Καταστρέφετε γιατί απλά έτσι σας αρέσει τις Ένοπλες Δυνάμεις. Οι ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ και οι ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΑΣΣΥ οφείλουν ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να σκεφτούν την αντίδραση τους στα πλαίσια του καθήκοντος τους. ΟΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ. Και όταν έρθουν θα είναι πλέον αργά για δάκρυα και πισωγυρίσματα. ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαύρο στις εκλογές. Ο Δένδιας θέλει την Προεδρία της ΝΔ και δεν ξέρει τι φτιάχνει. Θα διαλύσει το στράτευμα. Ήδη ετοιμάζονται αγωγές με αφορμή την αδικία αλλά και την προχειρότητα του νομοσχεδίου γιατί πως είναι δυνατό δύο Αξκοί, ένας από Ικάρων και ο άλλος γιατρός από τη ΣΣΑΣ που κατετάγησαν την ίδια χρονιά ο ένας γίνεται φέτος Επγός, ενώ ο άλλος γιατρός της ΣΣΑΣ λόγω περισσοτέρων ετών φοίτησης στη σχολή θα γίνει μετά από δυο ή και τρία έτη Επγός. ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ, ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο οι της ΣΣΑΣ Αξκοι και επιστήμονες ταυτοχρονα, οι οποίοι δεν είναι όχι μόνο αντίθετοι αλλά και με τόσο μένος στους εξ ΑΣΣΥ προερχόμενους, γιατί απλά είναι επιστημονες διότι η κατάρτιση τους τους έχει πολύ ψηλά και από τους κυρίοθς Ευελπιδες, πολλοί εξ αυτών ως Δκτες Ταγματων Υγειονομικου είχαν υπό την διοίκηση τους πολλούς εξ Υπξκων αλλά επιστήμονες γαρ, το ξανατονιζω και με μόρια άστα να πάνε, έχω και εγώ δύο γιους Γιατρούς άλλο επίπεδο φίλοι της ΣΣΕ δεν θέλω να σας μειώσω, αλλά στην Σχολή δεν τους κυρησουν αντί υπαξκο μένος όπως στην μεγάλη Σχολή του γενους, γι αυτό και τραγούδησαν για την αδικοχαμένη συμμαθητρια τους στα Τέμπη, για άλλη μια φορά το λέω επιστήμονες.
ΔιαγραφήΑπλά μαθηματικά εφόσον ψηφιστεί αυτό το έκτρωμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω δύο παιδιά προέλευσης ΑΣΣΥ. Επομένως 2 ψήφοι, εγώ και η γυναίκα μου, 4 ψήφοι τα δύο παιδιά και οι νύφες μου, και 3 ψήφοι 1 παππούς + 2 γιαγιάδες.
Σύνολο Νικολάκη, που όπως δηλώνεις όπου βρεθείς και όπου σταθείς “Δεν Φοβάμαι το Πολιτικό Κόστος” 9 ΨΗΦΟΙ, που θα πάνε σε όποιον - σε περίπτωση που ψηφιστεί αυτό το έκτρωμα - αποδείξει χειροπιαστά και θα δεσμευθεί ότι θα επαναφέρει τη δικαιοσύνη κρίνοντας τους πάντες με τον 2439/1996.
Καλό βράδυ.
Πολυ χειριστικος προεκυψες!ποιος εισαι ο Αλκης???εισαι σιγουρος οτι οι νυφες σου και οι γιαγιαδες θα ψηφισουν οτι τους πεις???ωπα ρε μεγαλε...δε ενα τοσο σοβαρο θεμα που αφορα πολυ κοσμο που αδικειται εσυ πεταςτις μπαρουφες σου....
ΔιαγραφήΟ Αλκης παντρευεται την 11 Μαί 23 στην ομώνυμη εκκλησια του οικισμου Αγια Κυριακη Σπατων,σας περιμενει ολους για ευχες!!!
ΔιαγραφήΑπό εμένα 4 ψήφοι…
ΔιαγραφήΚαι εσύ 08 2025 12:15 μπαγλαμα κο τα ίδια θα κάνεις πήγαινε αρχιφυλακα σε θέλει ο Δκτης τρεξε
ΔιαγραφήΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ Κ ΑΥΤΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΜΗΝΕΣ (ΩΡΕΣ) ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΠΟΣΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ??? ΓΙΑΥΤΟ ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτερα, σώμα Υπαξιωματικών και Σώμα Αξιωματικών όλα χωριστά και διακριτά καθήκοντα ο καθένας, από συνδικαλισμό μέχρι τα καθήκοντα στην μονάδα, όχι μόνο βαθμούς και μισθολόγιο, ο Υπαξιωματικός έχει συγκεκριμένη ειδικότητα συνήθως στον στρατό (ναυτικό και αεροπορία μόνο με την ειδικότητα τους ασχολούνται), ο καθένας στο πόστο και τις ευθύνες του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχεις άδικο (και με σχέση την ειδικότητα), αλλά ξέρουμε ότι δεν θα ισχύσει. Αν υπήρχε περίπτωση να είναι κάποιος τεχνίτης, πυροβολητής & να ασχολείται μόνο με την ειδικότητα και όχι με οτιδήποτε άλλο, πιστεύω θα ήταν πάρα πολλοί ευτυχισμένοι. Αλλά μαζί με την ειδικότητα πάνε και 1ο Γραφείο, πάνε Μισθοτροφοδοσια και όπου υπάρχει καμία τρύπα να καλύψουνε. Όλα άρπα κόλλα και σφεντόνα και όποιον πάρει ο χάρος.
ΔιαγραφήΔηλαδή αυτοί που συμπληρώνουν 19 χρόνια από ΑΣΣΥ φετος υπάρχει ενδεχόμενο να μην γίνουν αξιωματικοί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποιος πολιτικάντης σας ενοχλήσει να τον ενημερώνετε για το τι πρέπει να κάνει για να του "πουλήσετε" την ψήφο σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα απαιτείτε με δημόσια δέσμευση στο πρόγραμμα των υποψηφίων καιρών κομμάτων, την άμεση επαναφορά των ΑΣΣΥ στον 2439/96. Δεν μπορεί να πληρώνει ένας γονιός φροντιστήρια να περνάει το παιδί του σε σχολή ΑΣΣΥ, με βάση μεγαλύτερη από ΑΣΕΙ και να μήν τηρούνται τα συμφωνημένα της εγκυκλίου εισαγωγής, γιατί έτσι κάπνισε στον κάθε ΥΕΘΑ.
Καληνύχτα σας.
Συν 2
ΔιαγραφήΗ μερα που θα ανακοινωθει αυτο το μετρο θα ειναι ισως η ταφοπλακα για το προσωπικο των Ενοπλων Δυναμεων. Το κακο που θα δημιουργησει δεν θα εχει προηγουμενο και το χειροτερο ολων ειναι οτι οι ιθυνοντες του μετρου δεν θα λογοδοτησουν ποτε. Το ηθικο ειναι πλεον στο χειροτερο σημειο απο ποτε. Ευχομαι να το ξανασκεφτουν. Οι Υπαξιωματικοι θα τελειωσουν οριστικα σαν θεσμος και θα ψαχνουν οι Ανωτατοι Αξιωματικοι τι εγινε ξαφνικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν σας ρωτούν σε δημοσκοπήσεις ή έρευνες θα απαντάτε μαύρο, γιατί ο ΥΕΘΑ δεν ήταν δίκαιος και αδίκησε κόσμο και για αυτό φταίει και ο μεγάλος που του το επέτρεψε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν σας ρωτούν ποιον θα επιλέξετε και γιατί, θα απαντάτε αυτόν που αποδεδειγμένα θα δεσμευθεί δημόσια και θα επαναφέρει τη δικαιοσύνη του 2439/96. Μαύρο και στους υπεύθυνους του 3883/2010, εννοείται....
Συν 1
ΔιαγραφήΦυσικά καί θά λογοδοτήσουν φίλε μου όταν θα γίνει η στραβή... τρέχατε ποδαράκια μου δυστυχώς έτσι γίνεται πάντα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άδικο δεν μπορεί να γίνει νόμος. Οι ΑΣΣΥ, οι οικογένειες τους και ο κόσμος που επηρεάζουν μπορεί και να ξεπερνάει το εκατομμύριο, είμαστε σε αναμονή και δεν λαμβάνουμε υπόψη ένα άκομψο σφυγμομετρικό άρθρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρίτη, Απριλίου 08, 2025 10:05:00 μ.μ. τον πούλο θα πάρεις θες να γίνεις και Αξκος τούβλο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ ρε βλάκα τι νταλκα βαράς γίνει δεν γίνει
ΔιαγραφήΕνώ εσύ φίλε είσαι τουβλο δωδεκαωπο
ΔιαγραφήΑρε μπαγλαμα κακομοιρη τι ΝΕΝΕΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΤΙΡΙ ΤΟΜΠΑ
ΔιαγραφήΈτσι όπως πάτε να τα κάνετε, μην αναρωτιέστε με αυτό που θα δείτε πλέον στις σχολές ΑΣΣΥ, σε αυτούς που ήδη υπηρετούν και σε αυτούς που θα σκεφτούν να τις δηλώσουν φέτος και πιστεύω να μην το πράξουν... Εχω την αίσθηση ότι δεν πιάνετε καθόλου τον σφυγμό του κόσμου... Έρχονται κι άλλες "παροχές". Οπότε Απλά μαύρο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη περίμενα πως και πως αυτή τη μέρα για το σώμα Υπαξκών και τη μη προαγωγή τους σε Αξκούς. Τα ΕΜΘ και τα ΕΠΟΠ οι ''αξιόμαχοι'' οπλίτες μας, μια ζωή σαρδελοκατάσταση και εννοείται δουλειά από το πρωί μέχρι το βράδυ. Χα χα χα χα χα. Τώρα για τους ΑΣΣΥ διαφωνώ θα τους ήθελα Αξκούς γιατί το αξίζουνε Τώρα όσον αφορά εμάς στο χέρι μας είναι να τ αλλάξουμε και θα γίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να σε έχουν τρελάνει στη φάπα οι ΕΜΘ και να πέφτει πολύ παντόφλα στο σπίτι. Πως αλλιώς να εξηγήσω τέτοιο κόμπλεξ? Όλα τα ΑΣΕΙ έτσι χαζούλικα είναι όπως εσύ?
ΔιαγραφήΗ περίπτωση σου αντιμετωπίζεται με την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή.Μην ανησυχείς.Ολα καλά θα πάνε αρκεί να παίρνεις τα χάπια σου .Και όσον αφορά για το ποιους θα ήθελες για Αξκους δεν μας αφορά καθόλου.
ΔιαγραφήΟύτε ορθογραφία δεν έχεις, μη Άϊ μιλάς?????
ΔιαγραφήΠες μας λίγο τη σχολή σου,να ψαρώσουμε!!
ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ. Αυτό στις ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ και όχι μόνο, διδάσκεται ως Ενότητα-Κεφάλαιο: ¨¨Μεταβολή στους ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ¨¨ - Δηλαδή ανακοινώνουμε την πρόθεσή μας, βολιδοσκοπούμε αντιδράσεις κοινής γνώμης και μετά προχωράμε αναλόγως με αυτές. Θα είναι τέτοιο το πολιτικό τίμημα που τίποτα δεν πρόκειται να γίνει επί του πεδίου.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΓύρνα πλευρό και σκεπάσου καλά Θα κάνει κρύο.
ΔιαγραφήΚομπλεξικοι Στεφανίδηδες έφεραν αυτήν την άσχημη κατάσταση. Κουλι θα πληρώσετε πολύ ακριβά την βλακεία κομπλεξικων ευελπιδων. Θα σε ρίξουμε. Όλοι οι Εξ Υπαξιωματικών σύσσωμοι μαζί με τα χιλιάδες μέλη οικογενειών μας θα σε στρώσουμε την γούνα. Περιμένετε και θα το διαπιστώσετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε ότι χειρότερο πέρασε από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Ελλείψει αντιπολίτευσης έχετε καταστρατηγήσει τα πάντα. Πληρωμένοι δημοσιογράφοι που δεν ρωτάνε τίποτα πολιτικούς ευτελούς αξίας. Η στρατιωτική ηγεσία πλήρως αδιάφορη για όλα αυτά που έρχονται αλλά δεν τους αγγίζουν γιατί σύντομα θα έχουν φύγει. Άλλοι θα αντιμετωπίσουν έναν στρατό χωρίς ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ. Γιατί αγαπητοί ηλίθιοι κανένας δεν θα μείνει να σας κάνει τον χαμάλη ή τον αυτοφωρακια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΤΡΟΠΗ ΡΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΙΣΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός που το καλλιεργεί φταίει κανένας αλλος
ΔιαγραφήΣτεφο που είναι η δυναμική απάντηση ξέρω στο καναπέ του φιλιον κύριε Στεφο, ωραίο σύλλογο έχετε, Σύλλογος καναπεδατων Νόμου Τρικάλων, ρε βγάλτε τον κόσμο στο πεζοδρόμιο όλες ενώσεις, αλλιώς δεν κάνουμε τίποτα, Δεβουρο τι κάνεις Γιαννάκη πεζοδρόμιο στην Πασαρέλα η στην Σωτηρος , ε Γιαννάκη Μουγγα ρε
ΔιαγραφήΚουτσοί στραβοί στον Άϊ Παντελεήμονα.... Άϊ Παντελεήμονας εφη η ΣΣΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 09 8:27, εσύ είσαι μεγάλη διάνοια! Και, προφανώς, με μεγάλα απωθημένα που δεν πέρασες στη μεγάλη του γένους Σχολή!
ΔιαγραφήΔιάβασα όλα τα σχόλια που ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του!! Αυτό με τις σχολές Υπαξιωματικών είναι ελληνική πρωτοτυπία!! Ακόμα και στις αντίστοιχες στην Τουρκία (μόνο η Ελλάδα και η Τουρκία έχουν) οι Υπάξ φτάνουν μέχρι τον βαθμό του Αρχιλοχία!! Στο ΝΑΤΟ υπάρχει ο όρος NCO (non commissioned officer). Οι αξιωματικοί βγαίνουν από τις στρατιωτικές ακαδημίες και όλοι οι άλλοι είναι με συμβόλαια. Εάν θέλεις να γίνεις γίνεις αξιωματικός στο ΝΑΤΟ είναι μονόδρομος ο τρόπος! Εδώ στην Ελλάδα του βγάλαμε τα μάτια!! Όλοι αξιωματικοί. Οπότε εάν θέλουμε κάποτε να φτιάξουμε στρατό πρέπει σιγά σιγά να σπάσουμε τα αυγά. Ξέρω τώρα θα πέσετε να με φάτε και να λέτε και διάφορα έξυπνα αλλά εάν θέλουμε να αλλάξει το κράτος πρέπει να αλλάξει για όλους και όχι μόνο για τους άλλους!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς Επαναφέρει την 25ετια και ας μας αφήσει Λοχίες.
ΔιαγραφήΗ συντριπτική πλειοψηφία των Υπαξκων δεν αγαπά αυτό που κάνει,
το κάνει από ανάγκη.
Στο ΝΑΤΟ όμως οι Υπαξκοι μετά τα 25
ΔιαγραφήΧρόνια έχουν δικαίωμα συνταξιοδοτησης.
Να τα λέμε όλα λοιπόν και όχι ότι μας συμφέρει.
Εδώ, θες να κάνουμε τους Χαμάληδες από άκρη σε άκρη για 40 Χρόνια.
Δεν βγαίνει μεγάλε και γιαυτό θα αποτύχει το μέτρο.
Δεν γίνεται να τα θες όλα δικά σου.
Πρέπει να κάνεις και υποχωρήσεις .
Γιατί οι Ευρωπαίοι ομοβαθμοι και ομοσταβλοι σου έχουν γνώση περί συντηρήσεως τεχνικού υλικού κ' δκσεως έμψυχου υλικού. Εσύ τι έχεις?? Φούσκωμα τα μυαλά απ'την ευελπίδων??
ΔιαγραφήΑξκος του Καρπενησιου και της άνω ραχουλας ο μητρός που είναι και Νατοικος, άρε παντόφλα και βρεγμένη σανίδα επί του πεδίου όλο για ΝΑΤΟ μιλατε για Σύνορα και Καναδά Χιλή τιποτα. ΝΑΤΟΙΚΟΣ ΚΑΤΆ Τ'" ΑΛΛΑ ΡΕ ΜΕΤΆΘΕΣΗ ΣΤΟ ΓΑΙΔΟΥΡΟΝΗΣΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ
ΔιαγραφήΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑΤΟ ΤΡΕΛΙΑΡΗ ΣΤΟΝ ΆΓΙΟ ΓΕΏΡΓΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΛΊΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΟΥΝΙΟ Η ΣΤΟΝ ΑΙ ΣΤΡΑΤΉ ΆΚΟΥ ΝΑΤΟ ΠΆΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΈΠΗ ΣΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΑΡΗ ΣΤΟ ΚΌΜΜΑ Η ΤΣΈΠΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ
Ήταν από παλαιά ένα πάγιο αίτημα μίας μεγάλης μερίδας αξιωματικών, το οποίο φαίνεται να γίνεται πλέον πράξη. Ωστόσο οι εν ενεργεία συνάδελφοι από τις σχολές υπαξιωματικών θα πρέπει τώρα να σταθμίσουν τα νέα δεδομένα και να πράξουν ανάλογα. Παρά την κατάφωρη αδικία εις βάρος τους πλέων θα πρέπει να απαλλάσσονται από υπηρεσίες ΑΥΔΜ και να εκτελούν μόνο ΒΑΥΔΜ και λοιπές υπηρεσίες ανάλογα τον βαθμό τους,όπως και το ότι τώρα δεν θα εκτελούν καθήκοντα Δκτων υπομονάδων , Λόχων στρατηγείων, Λόχων διοικήσεων κλπ. Επίσης οι ΕΠΟΠ θα πρέπει να μην εξελίσσονται τώρα βαθμολογικά μαζί με τους υπξκους εκ σχολών και να παραμένουν στον βαθμό του στρατιώτη για να μην υπάρχει αδικία εις βάρος τους. Τέλος ή θα πρέπει οι σχολές υπαξιωματικών να γίνουν δυο (2) έτη και εκτός πανελλαδικών εξετάσεων αφού πλέων ο θεσμός υποβαθμίζεται ή θα πρέπει να καταργηθούν και να υπάρχουν μόνο ΕΠΟΠ. Τέλος κατά την γνώμη μου πλέων δεν αξίζει ένας νέος να πάει ως υπαξιωματικός σε σχολές σήμερα, καλύτερα να κατευθύνεται προς τα σώματα ασφαλείας που οι συνθήκες εργασίας είναι πολύ καλύτερες από τις ένοπλες δυνάμεις εκτός πιθανών από την πολεμική αεροπορία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουλι και Δένδια το τι μαύρο έχετε να φάτε στις εκλογές δεν λέγεται. Δεν θα πιστεύετε τι φαπες θα σας ρίξουμε οι εξ Υπαξιωματικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο πιο γρηγορα ψηφιστεί τόσο το καλύτερο. Να προλάβουν να παραιτηθούν τα παιδιά που είναι στις Σχολές Υπαξιωματικών και να σωθούν. Όσοι είναι Υπαξιωματικοι και "πιάσει" το μέτρο ας σκεφτουν το μέλλον τους, το οποίο θα είναι ανύπαρκτο. Οι μεγαλύτεροι Αξιωματικοί ΑΣΣΥ πρέπει να κάνουν υπομονή για να φύγουν. Σε λίγο χρόνο όμως ..... όλοι θα καταλάβουν τις συνέπειες του αισχρού μέτρου. Δεν θα υπάρχει Υπαξιωματικός ούτε για δείγμα. Και κάτι ακόμα. Η έννοια της "πειθαρχίας" σε λίγο θα είναι ένα αστείο. Προσωπικό που δεν πρσβλέπει σε τίποτα, δεν θα κάτσει να κάνει ότι θέλει ο ανώτερος, αδιαφορωντας πλήρως για οτιδήποτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε χιλιάδες οι εξ Υπαξιωματικών. Μαζί με τα μέλη των οικογενειών μας και όσους μπορούμε να επηρεασουμε αρνητικά για αυτήν την πρόστυχη κυβέρνηση να είστε σίγουροι ότι θα το κάνουμε. Εμείς θα σας ριξουμε. Οι εξ Υπαξιωματικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μέλλον θα αντιμετωπίσει την σημερινή ηγεσία με τα χειρότερα λόγια. Γιατί σε λίγο καιρό θα επαναφέρουν τις Σχολές όπως ήταν. Οι έξυπνοι της ηγεσίας ψάχνουν για δούλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος όλες τις Ενώσεις Υπαξιωματικών και τα χιλιάδες μέλη μας. Μην δεχτείτε τίποτα. Αυτή η αισχρή κυβέρνηση θα πέσει σε λίγο με πάταγο. Η δε ιεραρχία της πλάκας θα ξηλωθεί από την επόμενη κυβέρνηση. Ούτε ένα βαθμό δεν πρέπει να χάσουμε. Απεναντίας οι Σχολές ΑΣΣΥ πρέπει να αναβαθμιστούν και ιεραρχικά και μισθολογικά και θεσμικά. Δεν γίνεται ορισμένοι κομπλεξικοι εξ Ευελπίδων στυλ Στεφανη να κάνουν ότι θέλουν. Οι Σχολές ΑΣΣΥ έχουν ιστορία άνω των 100 ετών και έχουν αναδείξει κυριολεκτικά ήρωες της σύγχρονης ιστορίας της χώρας μας. Ντροπή στους στρατηγούς από τα λιντλ που είναι τώρα . Σύντομα θα πάτε στα σπίτια σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓύρνα κι εσύ πλευρό γιατί θα πιαστείς. Και σκεπασου καλά.
ΔιαγραφήΈρχεται ο Μπιμπιλας και θα αλλάξεις εσύ πλευρό τότε να σου πω τι πλευρό θα αλλαξεις
ΔιαγραφήΣτο τέλος τίποτε δεν θα γίνει γιατί από όπου καί νά τό πιάσεις το ν.μ θα είναι παράνομο γραμμένο στο πόδι και θα καταπέσει.Τωρα όσο αναφορά για τους δύο προδότες στεφάνη και χουπη αργά ή γρήγορα θα πάρουν αυτό που τους αρμόζει...μην στεναχωριέστε αδέρφια η ιστορία έχει δείξει ότι υπήρχαν και θά υπάρχουν τέτοιοι τύποι ανάμεσά μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίτα κέντα που έγινε: Ευθυγραμμίστηκαν οι πλανήτες η μαυροσκουφίτσα ο μυτόγκας και ο μαρμαροκαράφλας ...τι περιμένατε να γίνει? Το μπαμ που θα ακουστεί δεν θα έχει προηγούμενο...στο τέλος εμείς θα επικρατήσουμε δηλ το καλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάστερ Γιόντα εσύ?
ΔιαγραφήΡε συ αυτός δεν είναι ο Μάστερ Γιόντα. Είναι ο Master Mind λέμε!
ΔιαγραφήΗ μερα που θα ανακοινωθει αυτο το μετρο θα ειναι ισως η ταφοπλακα για το προσωπικο των Ενοπλων Δυναμεων. Το κακο που θα δημιουργησει δεν θα εχει προηγουμενο και το χειροτερο ολων ειναι οτι οι ιθυνοντες του μετρου δεν θα λογοδοτησουν ποτε. Το ηθικο ειναι πλεον στο χειροτερο σημειο απο ποτε. Ευχομαι να το ξανασκεφτουν. Οι Υπαξιωματικοι θα τελειωσουν οριστικα σαν θεσμος και θα ψαχνουν οι Ανωτατοι Αξιωματικοι τι εγινε ξαφνικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλο το πρόβλημα είναι για να το κλείσουμε αυτό το θέμα το ότι έχει καταργηθεί ουσιαστικά η θητεία στην χώρα μας το οποίο επεκτείνεται και στην εφεδρεία πού είναι ανεκπαίδευτη υπάρχουν στρατιώτες πού μπορεί να μήν έχουν κάνει βολή με όπλο,το ξέρουν πολύ καλά οι στρατηγοί μας και η πολιτική ηγεσία αλλά λόγω τού πολιτικού κόστους το αποφεύγουν καί προσπαθούν να κάνουν αλχημείες οι οποίες θά είναι η ταφόπλακα για τό Έθνος!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαλακροκορακα θα φας τόσο μαύρο που από το κακό σου θα βγάλεις μαλλιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦάση έχει εδώ πέφτει τρελό ξύλο μεταξύ ''παρατάξεων''. Παίρνω ποπ κορν και απολαμβάνω
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα γίνει τίποτα απολύτως, το μόνο που θα γίνει είναι τον Ιαν του '26 θα πάνε οι αρχηγίσκοι στα σπίτια τους, να το θυμάστε....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μπορεί κάποιος που εχει νομικές γνώσεις, να απαντησει σε μια ερώτηση. Με την αλλαγή του συγκεκριμένου νόμου περι εξελιξης Υπξκων, θα δίνεται το δικαίωμα της αποχώρησης χωρίς να ειναι υποχρεωμένοι να καταβάλουν αποζημίωση? Διότι με άλλο καθεστώς σύμβασης μπήκαν στο στράτευμα και άλλο πλέον θα ισχύσει .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΔΕΝΔΙΑΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΕΟΘ ΕΚ ΑΣΣΥ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΙΣ ΑΣΣΥ...ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΑΣΣΥ ΘΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΗΣΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Δενδιας?
ΔιαγραφήΠοιος Δενδιας μωρέ καημένε!!!
Όλα αυτά είναι προτάσεις των Στρατηγών.
Ο Δενδιας και ο κάθε Δενδιας και Μητσοτάκης δεν ξεχωρίζει τον Λοχαγό από τον Συνταγματάρχη.
Ξυπνάτε!!!!
Είμαστε με την σωστή πλευρά της ιστορίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλλάς Ελλήνων χριστιανών
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣΣΥ όλα εδώ πληρώνονται....
ΑπάντησηΔιαγραφήΈρμε, όρθιος κοιμάσαι αλλά ξενοδοχείο πληρώνεις. Εσύ ποιος είσαι που θα μείνεις στο απυρόβλητο;
ΔιαγραφήΕσύ βλάκα είδες φως και μπήκες?
ΔιαγραφήΚαι εν συνεχεία σε λίγο διάστημα θα έρθει ένας νέος Καμενός η ένας Ανδρέας και θα τα επαναφέρει ως πριν και τότε φίλε Νίκο, καληνυχτα αύριο πάλι που λέει το λαϊκό άσμα, μακρυά από Στεφανιδες εάν δεν το καταλάβεις εσύ και ο Πρωθυπουργός άμεσα, άμεσα θα είναι ανάλογα και τα αποτελέσματα στις εκλογές; οποτε και εάν γινουν, και τοτε θα είναι αργά για δάκρυα Στέλλα, δεν ακούτε τους αγωνιστές τη; παράταξης μείνετε με τους σογαμπρους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉξερα ότι έχουμε έξυπνους αρχηγούς, αλλά τόσο έξυπνους δεν το περίμενα. Μιλάμε για τέρατα εξυπνάδας και μόρφωσης. Όταν αποστρατευτούν στάνταρ κάνουν για καρπαζοεισπράκτορες. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΝΔΙΑΣ, ανακοινώνει πρώτα κάτι άθλιες αυξήσεις και μετά έρχεται η βόμβα. Αν δεν ξυνπνησουν και τώρα ΟΙ ΑΣΣΥ, είναι άξιοι της μοίρας τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηνύσεις παντού και κατά παντός υπευθύνου. Αυτό το έκτρωμα που πάνε να περάσουν θα τους γυρίσει μπούμερανγκ. Δεξιά φασισταρια τελειώσατε. Όλοι οι εξ Υπαξιωματικών θα σας στείλουμε να βοσκετε ζώα. Ε ζώα. Πεστεεεεεεεεε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι τον θέλω τον βαθμό όταν η σύνταξη είναι δεκανέα εν ενεργεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν σοβαρευτείτε, στο τέλος τίποτα δεν θα γίνει και απλά θα πάρουμε ψίχουλα για αυξήσεις, θα αποστρατευτούν πάλι η επόμενη τάξη της ΣΣΕ και θα παραμείνουν αυτοί οι αρχηγάρες μας για την ατζέντα 2030, περιμένω με αγωνία της νέες στολές και εξαρτήσεις χαχαχαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ υπουργός το είπε, θα σας κάνω όλους μοντέλα......
ΑπάντησηΔιαγραφήι) Οι εποπ φτάνουν τα 50 και θέλουν βοήθεια στις παρελάσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήιι) Ο Νίκος ο υπουργός θέλει να πέσει ο κουλης να αναλάβει προεδρία για αυτό μας κάνει ότι θέλει
ιιι) σχολή μονίμων υπαξιωματικων λέγετε, τι δεν καταλαβαίνεις; ανθστης βαθμός αποστρατειας
ιιιι) Οι εποπ να μη παίρνουν βαθμούς είναι στρατιώτες από αρχή μέχρι τέλους
Τέλος φέρτε και μετανάστες να φυλάνε την πατρίδα γιατί εμείς δεν γεννάμε πλέον
Έρχεται ωχ ωχ ωχ πάλι Τσιπρας μετά το ΠΑΣΧΑ
ΔιαγραφήΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΛΕΩ ΜΕΧΡΙ Κ 40 ΕΤΩΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΦΟΚΟΥΚΙΑ ΓΕΡΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΔΩ ΟΤΙ ΜΕΝΑ ΤΕΝΕΚΕ ΛΑΔΙ ΓΙΝΟΣΟΥΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΕΙ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟ 89 ΓΙΑ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ Η ΔΙΝΑΝ ΧΟΝΤΡΑ ΠΕΣΚΕΣΙΑ ΣΕ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΕ ΤΑΞΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι άσχετος η πρώτη Τάξη με πανελληνίες ήταν όσοι μπήκαν το 1983 1) άσχετος λοιπόν και ψεύτης
Διαγραφή2) Εγώ ο αγράμματος έδωσα εξετάσεις 1η Δέσμη ρε τζικιτζελα το 1984 να σου πω και τα θέματα
3) Προσωπικά εγώ ήμουνα αντίθετος στην τότε επικρατούσα πράσινη λαιλαπα και δεν υπήρχε περίπτωση να έχω πολιτικό μέσο ο γέρος μου κυνηγημένος από το τότε ΠΑΣΟΚ σε μια δύσκολη περιοχή όπου το ΠΑΣΟΚ έκανε πάρτι με ονόματα γίγαντες ας μης τους πω γιατί είσαι μικρούλης προφανώς , οπότε πολιτικό μέσο δεν είχα μπαγλαμα τότε, από Στρατιωτικό τίποτα γιατί ο γέρος μου ητο ένας απλός καφετζης ο οποίος πολέμησε τους Γερμανούς φυλακισθηκε, από αυτούς και αποδράσε μέσα από τις φυλακές με Γερμανό ΣτΡκο Δκτη τον περιβόητο Τενερ τον σφαγεία των Καλαβρύτων, με το τέλος του πολέμου πολέμησε στο πλευρό του Ζέρβα και της 9ης η χιονάτη και η ένατη και λόγω οτι ητο με τον Εθνικό Στρατο δεν του αποδόθηκε Σύνταξη Εθνικής ατιστασης σε σχέση με άλλους, την την δεκαετία 1981-1989 το ΠΑΣΟΚ τα σκιάζε ολα, άρα που μέσον διάβασα, και ήμουν σε φροντιστήριο στο ΒΕΛΟΣ ένα από τα καλύτερα της εποχής στην πλατεία Κάνιγγος επί τρίμηνο και διάβασμα φουλ, εάν θέλεις να βρεις αυτούς που μπήκαν στην ΣΜΥ να ψάξεις αλλού και μην τα ισοπεδώνει όλα,
Εάν είχα μεσο θα πήγαινα στην τότε Σχολή Ενωματαρχων που ήθελε την πράσινη κάρτα ή σε θέσεις του ευρύτερου Δημόσιου τομέα αλλά εγώ δεν λιγοψυχησα, ούτε τραγούδαγα διαφορά τραγούδια όπως κάποιοι δικοι σου οι οι ποιοι ήταν στο κόμμα ή (Τσέπη μας) και όλο για θέσεις εξωτερικού ζουν και τίποτα άλλο. ΑΝΤΕ ΓΕΙΆ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΚΑΙ ΆΣΕ ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΙΕΣ ΜΙΚΡΟΎΛΗ ΟΚ?
Ανεξαρτήτως αν συμπαθούμε ή όχι τις διάφορες ενώσεις είναι η στιγμή που πρέπει οι Απόφοιτο των Σχολών Υπαξιωματικών να συστρατευθούν και με τρόπο αντάξιο της ιστορίας των Σχολών τους να σταματήσουν πριν το φημολογούμενο έκτρωμα ψηφιστεί. ΑΣΣΥ ΤΑΞΕΩΝ 1994 έως και 2010 έχουν να χάσουν και ήδη χάνουν πολλά από Νόμο που ήρθε 16 χρόνια από την πρώτη είσοδο τους στις Σχολές. Τήρηση των εγκυκλίων εισαγωγής κάθε σχολής στο έτος που ίσχυε. Δεν είναι δυνατόν ο σημερινός Αρχιλοχίας να μην γνωρίζει τι θα του ξημερώσει. Δεν είναι δυνατόν τα νέα παιδιά που θα επιλέξουν ΑΣΣΥ να μην ξέρουν τι τους γίνεται. Η απαξίωση και ο εμπαιγμός των ΑΣΣΥ πρέπει να τελειώσει. Είναι οι μόνοι που ανά τα χρόνια έχασαν βαθμούς, χρήματα κτλ κτλ κτλ. Υ.Γ. Πραγματικά, η ηγεσία πιστεύει ότι θα υπάρχουν Υπαξιωματικοί σε λίγα χρόνια με αυτά που κάνουν ;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚΟΥΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΤΑΙ Ε.Ε ΕΞ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΕΙΔΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΟ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟΣΟΥ Κ ΟΧΙ ΕΝΕΚΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΔΛΔ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ 20/1 20/2 ΕΙΣΑΓΩΓΗ 50 ΤΑ ΕΚΑΤΟ ΣΤΑ ΣΟΑ ΣΟΜΥ ΤΩΡΑ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΛΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΥΠΞΚΟΥΣ Κ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΟΥΣ ΥΠΞΚΟΥΣ ΚΑΘΟΤΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΙ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΙΚΑ ΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΑΜΕΝΟΝΤΩΝ ΣΕ ΥΠΞΚΟΥΣ ΚΑΘΟΤΙ Κ ΕΔΩ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ 4ΠΛΑΣΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΞΚΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάντως καλού κακού θα ρωτούσα και τη γνώμη της Ζωΐτσας που έρχεται με φόρα…
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή ειδικά δεν τα πάει καθόλου καλά με τους πάσης φύσης «γαλαζοαίματους» και πιθανολογώ ανατροπές….
Τι λες ρε μπουφε 10 Απριλίου 1211. Πουας κάνεις και μάθημα πως λέγεται η σχολή μας. Η σχολή λέγεται Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών, όχι μονιμος Υπαξιωματικών. Στοκε και μικρέ κομπλεξοστεφανη. Η τεράστια αυτή σχολή έβγαλε πρωθυπουργούς και Στρατηγούς όπως ο Πλαστήρας. Κοπρόσκυλα Νεοδημοκρατες. Εμείς θα σας ριξουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξισωσανε το Στρατό με το Δημόσιο. Το Στρατό, που ο μέσος όρος ωρών εργασίας των στελεχών είναι τουλάχιστον 2πλασιος των Δ.Υπαλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να μην αναφέρω τις μεταθέσεις από πινέζα σε πινέζα για μια ζωή.
Ως ελάχιστο φόρο τιμής πρέπει να δώσετε 2η 5ετια στα στελέχη ώστε να μπορέσουν να απαλλαγούν μια ώρα αρχίτερα από αυτό το αρρωστημένο περιβάλλον.
Την δικαιούνται, την έχουν δουλέψει και με το παραπάνω.
Αυτές τις προτάσεις πρέπει να κάνει η ηγεσία για να ανυψώσει λίγο το ηθικό των στελεχών που είναι χαμηλότερο από ποτέ......
Ρίξτε τα σουργελα της νέας Δημοπρασίας. Να πάνε στα τσακιδια. Ούτε μία ψήφος σε αυτά τα ερπετά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτιμώ ότι απώτερος στόχος τους είναι μικρότερες αριθμητικά ΕΔ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο βάθος του ορίζοντα οραματίζονται λίγους Αξκούς από ΑΣΕΙ με μικρές προοπτικές προαγωγών και Υπαξκοί ΕΠΟΠ (γιατί ΑΣΣΥ δε θα υπάρχουν γιαυτό και τις απαξιώνουν),
ΕΠΟΠ για να μην αντιμετωπίζουν θέματα μισθολογικών αξιώσεων και προαγωγών.
Δε ξέρω εαν αυτός ο πειραματισμός θα λειτουργήσει.
Σώμα Υπαξιωματικών υπάρχει. Και είναι οι ΕΠΟΠ. Απλά κάποιοι κομπλεξοστεφανιδιδες δεν μπορούν να δεχτούν ότι υπάρχουν Αξιωματικοί και μάλιστα Ανώτεροι μέχρι τον βαθμό του Συνταγματάρχη. Σου λέει πως θα με διατάζει ένας Συνταγματάρχης από ΣΜΥ έναν Ανθυπολοχαγό, η Υπολοχαγό, η Λοχαγό η Ταγματάρχη η και Αντισυνταγματάρχη από Ευελπίδων. Τέτοιοι κομπλεξικοι μικροί κάθε λογής Στεφανίδηδες ζουν ανάμεσα μας. Δεν θα τους περάσει. Ήδη χιλιάδες μέλη με τις οικογένειές μας έχουμε συστρατευθεί και θα στείλουμε στα σκουπίδια όποια προσπάθεια των κάθε λογής κομπλεξικων στεφανιδιδων και μετά στα τσακιδια όλα τα μπλε σουργελα.
ΑπάντησηΔιαγραφή