Η Ένωση Στρατιωτικών Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης (Ε.Σ.ΠΕ.Ε.Θ.) απέστειλε την παρακάτω επιστολή προς Π.ΟΜ.ΕΝ.Σ. και Βουλευτές Θεσσαλονίκης
Ειδικότερα:
Θέμα: Μετατροπή Στρατιωτικών Υπηρεσιακών Αδειών Οδήγησης σε Πολιτικά
α. ΠαΔ 3-7/2010/ΓΕΣ/ΔΕΚΠ
β. ΚΥΑ 2500/1/15-κβ/2022 (ΦΕΚ 6318/Β)
Σύμφωνα με το (α) σχετικό καθορίζεται ο τρόπος χορήγησης και εξετάσεων - τόσο των Μονίμων Στελεχών όσο και των Οπλιτών Θητείας, Υπηρεσιακών αδειών οδήγησης στρατιωτικών αλλά και πολιτικού τύπου οχημάτων που διαθέτει η Υπηρεσία. Τα Διπλώματα έχουν ισχύ καθόλη την διάρκεια της Ενεργού Υπηρεσίας των στελεχών και της Θητείας των οπλιτών, με την αποστρατεία ή την απόλυση από τις τάξεις των Ε.Δ. παραδίδονται στην Υπηρεσία.
Σύμφωνα με το (β) σχετικό καθορίζεται ο τρόπος μετατροπής των Υπηρεσιακών Αδειών Οδήγησης των στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας και του Προσωπικού του Πυροσβεστικού Σώματος σε αντίστοιχα πολιτικά με την καταβολή μόνο των παράβολων χωρίς εξετάσεις.
Θέλουμε να επισημάνουμε ότι τα όλα τα μόνιμα στελέχη υποχρεωτικά διαθέτουν υπηρεσιακή άδεια οδήγησης έως 3.5 τόνων, επιπλέον ανάλογα με την ειδικότητα και τα καθήκοντα τους, οδηγούν Λεωφορεία, Φορτηγά, Αρματοφορεις, Μηχανήματα Μηχανικού και πολλά άλλα.
Η δυνατότητα μετατροπής των Υπηρεσιακών Αδειών Οδήγησης για τα στελέχη των Ε.Δ. έχει καταργηθεί εδώ και 30 και πλέον έτη, ενισχύοντας το αίσθημα αδικίας και άνισης μεταχείρισης σε σχέση με τα στελέχη των Σωμάτων Ασφάλειας.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (Π.ΟΜ.ΕΝ.Σ.) και οι Βουλευτές Θεσσαλονίκης στους οποίους κοινοποιείται το παρόν έγγραφο, παρακαλούμε για τις κατά την κρίση ενέργειες τους ώστε να λυθεί άμεσα η παραπάνω αδικία και άνιση μεταχείριση .
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
-Ο- Πρόεδρος Αλχίας (ΠΒ) Αθανάσιος Σαρρής
-Η- Γενικός Γραμματέας
Λχίας (ΝΟΜ) Κοντελίδου Όλγα
15 Σχόλια
Είναι εντελώς παράλογο η πολιτεία να εμπιστεύεται έναν οδηγό κάτοχο διπλώματος οδήγησης που εκδόθηκε από υπηρεσίες του υπουργείου άμυνας να οδηγεί ΕΚΤΌΣ ΣΤΡΑΤΟΠΈΔΟΥ οχήματα του στρατού, αλλά να μην τους επιτρέπει με το ίδιο δίπλωμα να οδηγούν μικρότερα οχήματα που δεν είναι στρατιωτικά
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε τι π@π@ριες ζητανε αυτοι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡεεεεεεε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι πιλότοι μας, οι Ίκαροι μας, δεν αναγνωριζονται ρεεεεεεε
Τι πουθενοκρατος πουθενοστρατος και μπανανια ειναι αυτη που ζούμε ρεεεεεε
Άλλο το πολεμικό με το πολιτικό αεροπλάνο,κι άλλο ο προωθητής γαιών κ' κλαρκ κ' φορτηγό Δ' κατηγορίας με γερανό. Τα δεύτερα είναι παντού τα ίδια.
ΔιαγραφήΔεν γίνεται αυτό είναι επικίνδυνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν εξαιρετικοί οδηγεί στο στρατό βέβαια με πολύ εμπειρία και είναι άδικο για αυτούς - αλλά δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί που πήραν το δίπλωμα λόγο του ότι πρέπει να έχουν υποχρεωτικά και είναι τραγική και επικίνδυνοι για έξω .
Πριν σχολιάσετε αυτά που γράφω περιμένω να τα καταλάβουν μόνο οι στρατιωτικοί!!!
Είναι σωστό να εφαρμοστεί - αλλά επικίνδυνο λόγο μερικών ανίκανων .
Να μην εξετάζονται στην οδήγηση, αλλά μόνο στα θεωρητικά, διότι δεν είναι διαπιστευμένοι στις 900 ερωτήσεις του βιβλίου του Υπουργείου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να μετατρέπονται μόνο τα διπλώματα που κατέχουν οι επαγγελματίες οδηγοί του στρατού που διαθέτουν και την ανάλογη πείρα δηλαδή αυτοί που είναι οδηγοί στο στρατό και έχουν στο υπηρεσιακό δίπλωμα όλες τις κατηγορίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω πρέπει να εφαρμοστεί μόνο για τους χειριστές μηχανημάτων μηχανικού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για τους οδηγούς φορτηγών (αρματοφορει
ς). Αυτοί έχουν εμπειρία και δεν επιτρέπουν άσχετους να τα χειριστούν.
Τα παλιό φορτηγά steyer τα οδηγάει κάθε άσχετος .
Φίλε έχω όλες της κατηγορίες γιατί με ανάγκασαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου είπαν ότι πρέπει να έχω δίπλωμα για ότι όχημα έχει η μονάδα! Τα πείρα νύχτα σε μια ώρα και άριστα !!
Στρατιωτικος.
Μόνο χειριστές μηχανηκου και οδηγη αρματοφορεων.
Ο κόσμος όλος δεν είναι τα μηχανήματα του Μηχανικού μόνο.....
ΔιαγραφήΕπαγγελματίες οδηγοί είναι και αυτοί που οδηγούν νταλίκες και λεωφορεία σε όλα τα σώματα. Μόνο αυτοί έχουν την πείρα και πρέπει να μπορούν να κάνουν τα διπλώματά τους πολιτικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ το 79 το στρατιωτικό δίπλωμα το έκανα πολιτικό χωρίς καμμία διατύπωση,και μάλιστα λόγω που ήταν επαγγελματικό το έκανα ερασιτεχνικό χωρίς καμμία επιβάρυνση λόγω που έπρεπε κάθε 4-5χρονοα δεν θυμάμαι να περνάω γιατρούς και μάλιστα την εποχή που τα επαγγελματικά διπλώματα κόστιζαν μια περιουσία να τα βγάλεις.Τωρα το επαναφέρουν για ψήφους.Ποσο ρηχοί και προβλέψιμοιειναι.IQ ραδικιού
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας πειράζει που οι στρατιωτικοί θα κάνουν τα διπλώματα τους πολιτικά και δεν κοιτάνε στους δρόμους που κυκλοφορούν επαγγελματίες από χώρες Βουλγαρία, Αλβανία, Ρουμανία χωρίς να ξέρουν τι είναι ο συμπλέκτης και όποιον πάρει ο χάρος.Ρε ουστ που σας έπιασε ο πόνος σε άξιους και μη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι σας πειραζει τοσο πολυ,που μπορουν να πολιτοκοποιηθουν τα διπλωματα οδηγησης,απο στρατιωτικα σε πολιτικα? εγω το εκανα το ιανουαριο του 1994,απο τζιπ μερσεντες μεχρι 9θεσιο αυτοκινητο-λεωφορειακι,αφου μπορει να γινει,ας το κανουν,οσοι θελουν,δεν θα σας ρωτησουμε τι θα κανουμε,,η ευθυνη του διοικητη ειναι,που υπογραφει τα δικαιολογητικα,εφοσον υπαρχει και ο νομος που το επιτρεπει,μπορουσα να το κανω και επαγγελματικο,αλλα επειδη ηθελε καθε 2 χρονια,να περναω απο γιατρους,και να πληρωνω παραβολα,το αφησα,το εκανα τωρα ομως 1 χρονο πριν φυγω με συνταξη,κανω δρομολογια με συρομενα, βουλγαρια,σκοπια κ.αι γυρω ,βγαζω και εξτρα εισοδημα.Ενα ποσοστο συναδελφων εχετε προβλημα νοημοσυνης,ολα σας πειραζουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλά έκανες.........Κι εγώ έχω ΠΕΙ Γ' με κανονικές εξετάσεις πιθανόν να το αναβαθμίσω σε Δ΄ και παραιτούμαι του χρόνου για δυτική Ευρώπη.
Διαγραφή