Χάρη στις ψύχραιμες κινήσεις της αλλά και την σωστή εκπαίδευσή της η πιλότος της 114 πτέρυγας μάχης κατάφερε να αποφύγει τα χειρότερα όταν δεν λειτούργησε το σύστημα πέδησης του αεροσκάφους Μιράζ 2000-5 μετά από εκπαιδευτική πτήση πάνω από το Αιγαίο.
Η πιλότος του Μιράζ 2000-5 αναγκάστηκε να το εγκαταλείψει κατά την διάρκεια της τροχοδρόμησης στην αεροπορική βάση της Τανάγρας και όπως προβλέπει το πρωτόκολλο μεταφέρθηκε στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας, για προληπτικούς λόγους.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας όλα έγιναν στις 13:46 το μεσημέρι. Κατά τη διάρκεια της τροχοδρόμησης, μετά την προσγείωση από εκπαιδευτική πτήση, η Υποσμηναγός εγκατέλειψε επιτυχώς το αεροσκάφος M2000-5 στην 114 Πτέρυγα Μάχης, στην Αεροπορική Βάση Τανάγρας.
Το αεροσκάφος δεν έχει πάθει επίσης μεγάλες ζημιές.
Σημειώνεται ότι η 331 Μοίρα με χαρακτηριστικό κλήσης: «Θησέας» επιχειρεί με το συγκεκριμένο τύπο αεροσκαφών από την 114 πτέρυγα μάχης.
ΠΗΓΗ: newsit.gr
17 Σχόλια
Το περίεργο είναι ότι το αεροσκάφος ελέγχθηκε και βρέθηκε σε άψογη κατάσταση. χωρίς καμία βλάβη, ούτε στα φρένα, ούτε υπήρχε κάποια προειδοποίηση βλάβης, ανατρέποντας όλες τις εικασίες ότι επρόκειτο περί αναγκαστικής προσγείωσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αρχικές πληροφορίες ανέφεραν ότι κατά την διάρκεια της προσγείωσης, η γυναίκα -όπως αποδείχθηκε τελικά- πιλότος της ΠΑ, είχε εντοπίσει κάποιο πρόβλημα και το αεροσκάφος όδευε ανεξέλεγκτο εκτός διαδρόμου προσγείωσης ή ότι είχε πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωσης.
Τίποτα από αυτά δεν ισχύει. Το αεροσκάφος προσγειώθηκε κανονικά, δεν υπήρχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα, όπως διαφάνηκε.από τον εν συνεχεία έλεγχο, αλλά η πιλότος… εκτοξεύθηκε! Η έρευνα θα δείξει το πώς και το γιατί.Το αεροσκάφος δεν έχει πάθει κάποια ζημιά.
Μα τι βλακείες γράφεις εναντίον των ιπτάμενων στελεχών της ΠΑ; Το ότι τα συγκεκριμένα αεροπλάνα ήταν καθηλωμένα ακριβώς λόγω μη αγοράς από το υπεθα και την ιεραρχία ανταλλακτικών των συστημάτων πέδησης σου θυμιζει κάτι; Είσαι ένα προβοκατόρικο κομματόσκα...ο που πετάς την μπάλα οπου σου διατάξουν οι κοτζαμπάσηδες σου, ραγιαδόγιδο!
ΔιαγραφήΚαλά να είναι ο/η ιπτάμενος/η (δεν έχει καμία σημασία το φύλο) αλλά βρε παιδιά το 'ψυχραιμία', μάλλον δεν ταιριάζει!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πιλότος είναι καλά και αυτό έχει σημασία. Μαχητικά θα βρούμε. Πιλότους να πετάξουν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος ΑΝΏΝΥΜΟΣΤρίτη, Ιουλίου 02, 2024 10:23:00 π.μ > Σωστα τα γραφουμε ενω εσυ κανεις υποθεσεις χωρις επισημα στοιχεια.Οι πρωτες ενδειξεις δειχνουν ακριβως τα γραφομενα μας.Απλα ηταν βλαβη γιατι φρεναρε μονοπλευρα δεν λειτουργησε το ενα φρενο,αυτη η βλαβη δεν φαινεται πριν την προσγειωση.Αν εγινε αποψιλωση γιατι αυτο γραφεις θελει καφετζου να μας το πει και δυστυχως καφε δεν πινουμε ολοι.Σε καθε περιπτωση η εγκαταλειψη Αφους στο εδαφος δεν ειναι οτι καλυτερο,εχει αεροφρενα εχει αλξιπτωτο Αφους κια σε τελικη αναλυση τα διχτυα στο τελος διαδρομου ειναι γιαυτη την δουλεια.Δεν εχει προηγουμενο παριστατικο Χειρ Αφους να εγκαταλειπει στο εδαφος.Να εχει ξεχασει να λυσει χειροφρενο στην απογειωση και να λαμπαδιαζουν οι τροχοι με εγκαταλειψη ναι εγινε (Μ2000).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν γνωριζεις ασχετε μην γραφεις αρλουμπες που θιγουν ατομα με θεσμικες θεσεις.
Ώπα ρε δικολάβε των θεσμικών, να υποθέσω ήσουν στο ΥΕΘΑ με τους ψεγκαμμένους και άλλα αδέσποτα της Μεσογείων που παραμένουν σταθερές αξίες. Ναι σίγουρα τα δίχτυα βοηθούν να μην πέσει στη θάλασσα από το αεροπλανοφόρο και επίσης να μαζεύουν λαθρομετανάστες όπως τα έλεγε ο σοφολογιότατος μέντορας σου φωτοσελφάκιας, αλλά και το αλεξίπτωτο που το βάζεις, βοηθά στην χώνεψη! Εντάξει το έκανες το χρέος σου και σήμερα, άξιος ο μισθός και η θέση σου. Ρε μήπως έχεις υποσυνείδητα, κάτι εναντίον των γυναικών στις ΕΔ,όπως οι περισσότεροι εκεί μέσα; Να το κοιτάξεις γρήγορα, γιατί βλέπεις που οδηγούν οι εμμονές σε συνδιασμό με την ζέστη και την σκόνη της ερήμου.
ΔιαγραφήΣε καθε περίπτωση είναι μοναδικό στα παγκόσμια χρονικά πιλότος μαχητικού να εκτοξεύεται ενώ προσγειώνεται το αεροσκάφος και το ίδιο το μαχητικό να συνεχίζει και να σταματά από μόνο του!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα όσα ακούστηκαν σε κάποια κανάλια περί του «φόβου και τρόμου των Τούρκων» που αποτελεί, υποτίθεται, η 30χρονη χειριστής, Θ.Δ. δεν συμβιβάζονται με τα όσα έγιναν χθες που δείχνουν μια «περίεργη» κατάσταση χωρίς απαντήσεις Τα δεδομένα που υπάρχουν σήμερα 2/7 από την πρώτη ανάλυση του υπολογιστή του αεροσκάφους:
Δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με τα φρένα κατά την προσγείωση
Δεν υπήρξε υπερθέρμανση του κινητήρα
Έπιασε κανονικά στον διάδρομο
Η χειριστής εκτοξεύθηκε λίγα δευτερόλεπτα πριν σταματήσει το αεροσκάφος
Χαρακτηριστικό είναι ότι το μαχητικό μόνο του βγήκε μόλις 4 μέτρα εκτός του διαδρόμου και οι ζημιές του είναι αμελητέες (εκτός από το γεγονός ότι πρέπει να επανατοποθετηθεί το κάθισμα και να πιστοποιηθεί εκ νέου η δυνατότητα εκτόξευσής του).
Λέτε: "...από την πρώτη ανάλυση του υπολογιστή του αεροσκάφους...". Ερώτημα: Μήπως η ταχύτητα προσέγγισης για π/γ στο short final ήταν μεγαλύτερη από την κανονική? Η ταχύτητα στο touch? Η AoA ? Μήπως εφάρμοσε πέδηση πρόωρα ?
ΔιαγραφήΠολλά έχουν γίνει τα τελευταία χρονια. Κατι γίνεται λάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή κανείς δε λέει αυτό που πρέπει θα το πω εγώ. Μήπως δεν πρέπει να πετάει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΩΜΩΔΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΚΤΙΝΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΣΑΝ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμήθηκα μια ταινία του 1993 "Hot Shots" λεγόταν ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος ΑΝΏΝΥΜΟΣ Τετάρτη, Ιουλίου 03, 2024 9:41:00 π.μ > Το λεξιλογιο σου φαινεται ξεκαθαρα εισαι εκτος ΠΑ πιθανον ΣΞ και μαλιστα χαμηλοβαθμος εκτος Στρατ σχολων με αρκετα χρονια, μαθε πρωτα και επειτα γραφε γαιτι εισαι σιγουρα πανασχετος με προσγειωσεις Αφων αλλιως τετοιες αρλουμπες δεν θα εγραφες .Τα διχτυα ασχετε υπαρχουν στο τελος διαδρομου σε ολα τα αεροδρομια,
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλιως απαγορευονται οι προσγειωσεις γαι λογους ασφαλειας προσωπικου και μεσων και ειναι τα λεγομενα για να μαθαινεις barriers.
Τελικά το πρόβλημα των ΕΔ, εν προκειμένω της ΠΑ, είναι πολύ μεγάλο, ειδικά στην έλλειψη ικανά μορφωμένων στελεχών έστω και υπαξιωματικών που δεν γνωρίζουν πως να φορούν την στολή εργασίας, όχι ότι δεν υπάρχουν και σε μεγαλύτερους βαθμούς, αλλά το να σχολιάζουν οι κλητήρες του ΥΕΘΑ μας ξεπερνά!
ΔιαγραφήΜορφωμένε 8:50:00, εξήγησέ μας τι σημαίνει" ικανά μορφωμένων στελεχών"
ΔιαγραφήΕπίσης 8:50:00 ξαναδες τη φράση"το πρόβλημα είναι μεγάλο στην έλλειψη....". Φτάνει, μη μας μορφώνεις άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφή