Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Τεύχος B’ 2862/07.06.2022 η Υπ. ΑΠΟΦΑΣΗ: «Έγκριση αποφάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας (Μ.Τ.Α.) για τον καθορισμό τιμής μεριδίου του Μ.Τ.Α. και του Ειδικού Κλάδου Οικονομικής Ενίσχυσης Μερισματούχων Αεροπορίας (Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Α.) έτους 2022»
Ειδικότερα:
Άρθρο 1
Τιμή μεριδίου Μ.Τ.Α. και Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Α.
Εγκρίνονται οι αποφάσεις της υπ’ αρ. 02/20-01-2022 συνεδρίασης του Δ.Σ./Μ.Τ.Α., σύμφωνα με τις οποίες καθορίζονται:
α. Η τιμή μεριδίου του Μ.Τ.Α. (από τα 11,00 €) στα 12,00 €, από 01-01-2022.
β. Η τιμή μεριδίου του Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Α. (από τα 3,00 €) στα 4,00 €, από 01-01-2022.
Άρθρο 2
Καταργούμενες διατάξεις
Από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης καταργείται η υπό στοιχεία Φ.951/ΑΔ.2450/Σ.475/01-03-2021 υπουργική απόφαση «Έγκριση αποφάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας (Μ.Τ.Α.) για τον Καθορισμό Τιμής Μεριδίου του Μ.Τ.Α. και του Ειδικού Κλάδου Οικονομικής Ενίσχυσης Μερισματούχων Αεροπορίας (Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Α.) έτους 2021» (Β’ 901).
Άρθρο 3
Έναρξη Ισχύος
Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Δείτε το σχετικό ΦΕΚ:
Κλικ για μεγέθυνση
10 Σχόλια
και αναδρομικά από 1/1/22? Μπράβο. Αλήθεια ρε γεράκια από πότε οι Υπουργικές αποφάσεις έχουν αναδρομική ισχύ? Η απόφαση και συνεπώς η αύξηση δεν μπορεί να ανατρέξει πριν την 7/6/22 (ημερομηνία δημοσίευσης). καλά κάνετε, αφού τα παίρνετε χοντρά από τα εξοπλιστικά πρέπει να τα μοιραστείτε. Από την άλλη στη ΓΔΟΣΥ δεν είναι κανένας να σας πει πως οι Υπουργικές Αποφάσεις έχουν αναδρομικότητα μόνο αν έλκουν εξουσιοδοτική ισχύ από διάταξη νόμου, ο Παριζιάνος έφυγε αφού τα ανακάτεψε όλα, οπότε άριστα κάνετε, εγώ στη θέση σας θα έβαζα αναδρομικότητα από 1/1/19, να τα μοιραστείτε όσο προλαβαίνετε. Και πάλι καλοφάγατα.
ΑπάντησηΔιαγραφήπρος 7΄¨13..διακρινω ειρωνεια !...η ιδεα μου ειναι?.. αν οντως υπαρχει ΞΥΔΙ !!!
Διαγραφή9,09% ΜΤΑ - 33,33% ΕΚΟΕΜΑ. ΕΥΓΕ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήO ΥΕΘΑ κ Ν Παναγιωτοπολος το ειχε υποσχεθει και το εκανε πραξη λογω δημοσιονομικων απο 1-1-22 .Εουν γινει 9 ερωτησεις στη ΒΟΥΛΗ -ΠΟΛΛΟΙ ΞΥΝΙΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ -O Πρωθυπουργος κ Κυρ Μητσοτακης ΤΩΡΑ και ΜΕΤΑ τις εκλογες είναι ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ στην Πολιτικη.νΑ το γνωριζουν.things are changing.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΥΕΘΑ μάλλον τηρεί τις υποσχέσεις του μόνο στους αεροπόρους μιας και έχει και αρκετούς στο επιτελείο του γιατί όλοι οι υπόλοιποι εδώ και 3 σχεδόν χρόνια δεν έχουμε δει ούτε ένα μέτρο υπέρ του προσωπικού... Έτσι και εμείς λοιπόν λέμε να αποτυπωθεί στις εκλογές η ευαρέσκεια μας και μην ξεχνάτε ότι οι πληβείοι είμαστε περί τις 100.000 μαζί με τις οικογένειες μας... Ο καιρός γαρ εγγύς λοιπόν για να αποδοθούν τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.
ΔιαγραφήΠρος ανωνυμο Πέμπτη, Ιουνίου 09, 2022 2:23:00 π.μ. Στο ΜΤΣ δημιουργήθηκε τεράστια ζημιά στα αποθεματικά του ΜΤΣ με την κατρακύλα του Χρηματιστηρίου το 1999 και την απώλεια των εσόδων από τη Γενική Τράπεζα που μέχρι τότε άνηκε στο ΜΤΣ ως επιχείρησή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως παρ’ όλα αυτά το 2000 και μετά δόθηκαν μεγάλες αυξήσεις στα μερίσματα ενώ δεν άντεχε το ΜΤΣ και ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ.
Το ΜΤΣ ανέφερε ότι χρωστούσε ακόμα και στην ΕΑΑΣ, ενώ έδινε αυξήσεις στους μερισματούχους με κρατικές επιχορηγήσεις, και συσσωρευμένη υποχρέωση αρκετών εκατ ευρώ για ικανοποίηση του ΒΟΕΑ. Αλήθεια που βρίσκεται το θέμα της εξυγίανσης του ΜΤΣ που θα έπρεπε να είναι η πρώτη προτεραιότητα της ΕΑΑΣ .
Ο τρόπος διαχείρισης τους θέματος από την ΕΑΑΣ με την επαναλαμβανόμενη χρησιμοποίηση βουλευτών του Ελληνικού κοινοβουλίου για να επιτύχουν τον σκοπό τους, δείχνει αφ ενός ότι απέχουν ειλικρίνειας έναντι των συναδέλφων τους των άλλων Ταμείων και αφ ετέρου ότι οι κ βουλευτές που προωθούν μονομερώς το αίτημα της ΕΑΑΣ έχουν έλλειψη ενημέρωσης και εικόνας για τα συμβαίνοντα.
Η ΕΑΑΣ θα πρέπει να δώσει πειστικές εξηγήσεις στους συναδέλφους του Ναυτικού και της Αεροπορίας για το πως προέκυψαν τα 338 εκατ. συσσωρευμένα χρέη του ΜΤΣ όπως αναφέρει ο Αναπληρωτής ΥΠΟΙΚ;.
Γιατί οι οικονομικοί επιθεωρητές του ΓΕΣ δεν αντελήφθησαν τα συσσωρευμένα χρέη; Θυμίζω ότι στις 24 Σεπ 2012 δημοσιεύθηκε ο φάκελος της οικονομικής επιθεώρησης του ΜΤΣ που διενεργήθηκε από το ΥΠΕΘΑ και το 2014 ασκήθηκε ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος σε βάρος του. Η ζημιά του Ταμείου υπολογίσθηκε στα 450 εκατ.
Τέλος, το οξύμωρο είναι ότι αυτή τη στιγμή από τους 50.000 εγγεγραμμένους στο ΜΤΣ μόνο οι 20.000 είναι απόστρατοι αξιωματικοί του Στρατού και οι 30.000 πρώην αστυνομικοί και χωροφύλακες.
Μην μιλατε εκ μερους ολων γιατι things are changing.
Ευχαριστουμε ΘΕΡΜΑ τον YEΘΑ-ΑΓΕΑ και τους Συναδέλφους του Μ.Τ.Α.Διοίκηση - Στρατιωτικό & Πολιτικό προσωπικό....... για τις προσπάθειές τους!!!
things are changing.. με αυτά τα λογάκια σε νανούριζε η μανούλα σου όταν ήσουνα μωρό και ως φαίνεται συνεχίζεις να είσαι μωρό που του ψιθυρίζουν στο αυτάκι του "things are changing" για να το πάρει ο ύπνος και συ αποκοιμιέσαι πέφτεις σε λήθαργο, βαθύ σκοτάδι κανένα ερέθισμα δεν πρόκειται να σε ξυπνήσει...κοιμήσου.
ΔιαγραφήΖήτω στον υπουργό που τα εγκρίνει. Δίκαιος και αμερόληπτος. Πρώτος σε σταυρούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡωτάει ένας παραπάνω "Γιατί οι οικονομικοί επιθεωρητές του ΓΕΣ δεν αντελήφθησαν τα συσσωρευμένα χρέη; " Το γιατί είναι γνωστό, μέχρι Δχση ΚΨΜ από εκεί και πέρα σκότος απέραντο.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://aeroporiapostratos.blogspot.com/2022/06/blog-post_8.html
ΑπάντησηΔιαγραφή