Σε απάντηση της σχετικής Ερώτησης, που κατέθεσε ο Βουλευτής κ. Αντώνιος Μυλωνάκης με θέμα «Σε αναστολή καθηκόντων τίθενται ανεμβολίαστα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων», σας γνωρίζω τα ακόλουθα:
Ως προς την υποχρέωση ή μη διαγραφής του τιθέμενου σε αναστολή καθηκόντων προσωπικού από τη Μονάδα ή Υπηρεσία στην οποία υπηρετεί, δεν υφίσταται σχετική πρόβλεψη στις διατάξεις του ν.4820/2021 (Α΄130).
Συνεπώς, απουσία ρυθμίσεως, ερμηνευτικά συνάγεται ότι το ανωτέρω προσωπικό δεν διαγράφεται από τη Μονάδα ή Υπηρεσία του και υποχρεούται να επιστρέφει σε αυτή, με την άρση της αναστολής.
Όσον αφορά στο ζήτημα της αναλογικής εφαρμογής στο στρατιωτικό προσωπικό των διατάξεων του ν.3528/2007, η επιβολή της αναστολής των καθηκόντων για επιτακτικούς λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας συνεπεία της μη τήρησης της νομοθετικής υποχρέωσης του εμβολιασμού, συνιστά ένα νέο ειδικό διοικητικό μέτρο το οποίο πρωτογενώς θεσπίζεται από τις διατάξεις του ν.4820/2021 (Α΄130), εφαρμόζεται δε κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης.
Επομένως, η μη συμμόρφωση του ιατρικού και νοσηλευτικού στρατιωτικού προσωπικού στην υποχρέωση εμβολιασμού έναντι της υγειονομικής κρίσης, επιφέρει αποκλειστικά τις συνέπειες που προβλέπονται στο άρθρο 206 του ν.4820/2021 (Α΄130). Οι προβλέψεις του ν.3528/2007 τυγχάνουν εφαρμογής μόνο για τα θέματα εκείνα τα οποία δεν ρυθμίζονται με ειδικότερες διατάξεις.
Σε κάθε περίπτωση όμως, η επιβολή του ειδικού διοικητικού μέτρου της αναστολής καθηκόντων δεν αφορά στο προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων (ΕΔ) το οποίο δεν υπηρετεί στις δομές υγείας, το οποίο αν δεν έχει εμβολιαστεί ή νοσήσει, προσέρχεται στην εργασία του με την πραγματοποίηση των προβλεπόμενων τεστ ανίχνευσης αντιγόνου του Covid- 19.
Τέλος, σας γνωρίζουμε ότι τα Γενικά Επιτελεία αξιολογούν διαρκώς τις εφαρμοζόμενες διαδικασίες και εφόσον κριθεί απαραίτητο, προσαρμόζουν τα υφιστάμενα σχέδια ασφαλείας, με τη βέλτιστη αξιοποίηση προσωπικού και μέσων, ώστε να είναι πάντα αποτελεσματικά, σε ένα δυναμικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ενώ σε καμία απολύτως περίπτωση δεν τίθεται ζήτημα αναποτελεσματικότητας, στο υφιστάμενο σύστημα ασφαλείας, των Υπηρεσιών και Μονάδων των ΕΔ.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
Το σχετικό έγγραφο ΕΔΩ
3 Σχόλια
Συνεπώς, απουσία ρυθμίσεως, ερμηνευτικά και λαμβάνοντας υπόψη τα δημοσιονομικά δεδομένα (αγαπημενες εκφρασεις του κ. υπουργου), συνάγεται ότι ολόκληρο υπεθα δεν εχει αποψη ουτε λογο, ουτε νομοθετικη αρμοδιότητα, στα ζητήματα των ΕΔ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟικονομικα;;; "Α δεν ξέρουμε. Το υποικ."
Υγειονομικα;; " Α δεν ξέρουμε. Το υγείας."
Συνταξιοδοτικα;; " Α δεν ξέρουμε. Το εργασιας."
Εργασιακα;; "Α δεν ξέρουμε. Το εργασιας."
Τελικα, το υπεθα που βρίσκεται;; Μαζι με τις ΕΔ;
Εχει καταργηθει το ΥΠΕΘΑ αν συνδυασεις τα σωστα γραφομενα σου οσο και ολες οι ενωσεις αυτο που ζητανε ειναι ουσιαστικα να εφαρμοστουν συνθηκες εργασιας Ιδ Δικαιου με οτι αυτο συνεπαγεται.Αρχισε Ιουλ 2015 και απλα τωρα αρχιζει να φαινεται.
ΔιαγραφήΓιατί, τι εγινε τον Ιουλ 15;;
ΑπάντησηΔιαγραφή