Μεγάλες μειώσεις συντάξεων για μία κατηγορία συνταξιούχων των Σ.Α. και Ε.Δ. παρατηρείται με την εφαρμογή του ν.4670/2020 (νόμος Βρούτση) για όσους έχουν πάνω από 40 χρόνια συνολικής υπηρεσίας και ακόμα μεγαλύτερες για όσους έχουν πάνω από 45 χρόνια. Ένας νόμος που ενώ ψηφίστηκε με τυμπανοκρουσίες από την κυβέρνηση γιατί υποτίθεται ότι θα διόρθωνε την αδικία του νόμου Κατρούγκαλου- κατ’ επιταγήν των δικαστικών αποφάσεων- και στην ουσία με την εφαρμογή του αποδεικνύεται μια μεγάλη απάτη για την παραπάνω κατηγορία αποστράτων.
Συγκεκριμένα συνταξιούχος με 46 χρόνια υπηρεσίας πήρε 50,24€ λιγότερα από ότι έπαιρνε με τον προηγούμενο ν.4387/2016 (νόμος Κατρούγκαλου) και αυτό έγινε, διότι σύμφωνα με τον πίνακα 2 του αρθ. 24 του ν.4670/2020 το ποσοστό αναπλήρωσης για τους πάνω από 40 χρόνια μειώθηκε από 2% σε 0,5%, ενώ για τους μέχρι 40 χρόνια δόθηκαν αναλογικά μεγαλύτερες αυξήσεις.
Με το αρθ. 32 (Άρθρο 36Α παρ. 5) όμως του ιδίου νόμου για όσους έχουν πάνω από 45 χρόνια και υπηρετούν σε ειδικές υπηρεσίες προβλέπεται ποσοστό αναπλήρωσης 1,5% με σκοπό να μην μειωθούν οι συντάξεις τους. Η πρόβλεψη όμως αυτή δεν εφαρμόζεται και για τους υπόλοιπους με αποτέλεσμα για μεν των ειδικών υπηρεσιών να μην υπάρχουν τουλάχιστον μειώσεις, ενώ για τους υπόλοιπους υπάρχουν μεγάλες μειώσεις άνω των 50€, παρότι πρόκειται για πραγματικά χρόνια εργασίας με καταβολή αντίστοιχων εισφορών, κάτι που δεν συμβαίνει με τους έχοντες πλασματικά χρόνια (πτητικά, υποβρύχια κλπ).
Από τα ανωτέρω προκύπτει σαφέστατα μία άδικη και άνιση μεταχείριση μεταξύ συνταξιούχων και μια τάση τιμωρίας για αυτούς που έχουν πάνω από 40 και ειδικότερα πάνω από 45 χρόνια υπηρεσίας. Δηλαδή, μειώνονται οι συντάξεις αυτών που εργάστηκαν περισσότερα χρόνια και προσέφεραν περισσότερες υπηρεσίες στο κράτος και αυξάνονται οι συντάξεις των υπολοίπων με λιγότερα χρόνια, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ανάλογη αντιμετώπιση.
Επειδή όμως ένας νεότερος νόμος δεν μπορεί να είναι δυσμενέστερος από τον προηγούμενο, όταν μάλιστα έγινε για να αποκαταστήσει τις προηγούμενες αδικίες, θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα, τηρώντας την νομιμότητα, αναλογικότητα και αντικειμενικότητα, χωρίς να υπάρχουν εξαιρέσεις, ούτως ώστε να υπάρχει αναλογική αναπλήρωση και για αυτούς, όπως προβλέπεται, αλλά και για όσους έχουν μέχρι σαράντα χρόνια 40 χρόνια υπηρεσίας όπως και για αυτούς των ειδικών κατηγοριών, ώστε στην χειρότερη περίπτωση να μην υπάρχουν τουλάχιστον μειώσεις σε σύγκριση με τον προηγούμενο νόμο Κατρούγκαλου. Ευελπιστούμε ότι ο νέος υπουργός Εργασίας κ. Χατζηδάκης θα δει και θα διορθώσει άμεσα τις τραγελαφικές αυτές διατάξεις του νόμου Βρούτση πριν αναγκαστούμε για μία ακόμη φορά να βρούμε το δίκιο μας στα δικαστήρια.
ΕΝΑΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛ.ΑΣ.
39 Σχόλια
Μέχρι τα 45 χρόνια κανένας δεν παίρνει λιγότερα. Ο νόμος Βρούτση άμβλυνε τις ανισότητες και έκανε το σύστημα δικαιοτερο. Το πρόβλημα με όσους αποστρατευονται χωρίς τη θέλησή τους εξακολουθεί να υπάρχει και πρέπει να λυθεί με αναπλήρωση 40 ετών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην λές ότι θες δες τον ΠΙΝΑΚΑ παραπάνω, διάβασε καλά το άρθρο... Σαλάτα τακανε ο Βρούτσης, όπως και το 2012...
ΔιαγραφήΜέχρι τα 45 χρόνια κανένας δεν πρεπει να παραπονειται .Ο νομος Βουρτση εγινε δικαιοτερος του Κατρουγκαλου.ΑΙΤΙΑ ειναι Ν4093 οχι ο νομος Βουρτση.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι τα δυο ονόματα που αναφέρεις, είναι παντελώς ανάξιοι, προφανώς κάποιοι έχετε κοντή μνήμη και ξεχνάτε, πως, πόσα και τι ακριβώς χάσαμε, φτάνοντας μάλιστα σε σημείο να τους εκθειάζετε για το ποιος είναι ο δικαιότερος, ζητώντας μας κιόλας να μην παραπονούμαστε.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους. Έχω συνολικά συντάξιμα 33,5 χρόνια, στο μηνιαίο 6/21 πρωσ. διαφ. 326, 7/21 πρ. διαφ. 343 . Γνωρίζει κάποιος σχετικά να μου εξηγήσει. Πως γίνεται αυτό αφού με τον επανυπολογισμό μετά τα 30 έτη μειώνεται η π.δ έστω και λίγο.Ευχαριστώ και καλό βράδυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν σταμάτησε από το μετοχικό σου ταμείο η κράτηση για τέκνο (25 ετών), τότε αναπροσαρμόζεται και η κύρια σύνταξη με επακόλουθο την αύξηση της πρ. διαφοράς. Αν όχι τότε δες μήπως κάποια άλλη παλαιά κράτηση δεν υφίσταται πλέον.
ΔιαγραφήΣυνάδελφε Σπύρο καλό μεσημέρι.
ΔιαγραφήΓΕΝΙΚΑ
Όταν με τα νέα αυξημένα ποσοστά αναπλήρωσης από 10/2019.
1)Το πληρωτέο κύριας σύνταξης ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ίδιο τότε θα έχομε ΜΕΙΩΣΗ της προσωπικής διαφοράς μας.
2)Το πληρωτέο κύριας σύνταξης ΑΥΞΗΘΕΙ τότε θα έχομε και ΑΥΞΗΣΗ, της προσωπικής διαφοράς μας.
Στην ανάρτηση σταράτα λόγια της 23-6-2021 έχω δύο παραδείγματα που στο πρώτο (1) ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ίδιο το πληρωτέο ΚΑΙ με τα αυξημένα ποσοστά, αλλά έχω ΜΕΙΩΣΗ της προσωπικής διαφοράς από τα 287,96 στα 221,72 ευρώ (66,24 μείωση) και το άλλο παράδειγμα στο σχόλιο μου 2.44.00 μ.μ. στην ίδια ανάρτηση που …….. χωρίς την μείωση Ν4093/12 το πληρωτέο στην κύρια σύνταξη θα ΑΥΞΗΘΕΙ 104,20 ευρώ ,αλλά η προσωπική διαφορά θα ΑΥΞΗΘΕΙ και αυτή από τα 221,72 στα 364,62 ευρώ (συν 142,90).
Οπότε Σπύρο , επειδή έχεις;;; με τα αυξημένα ποσοστά αύξηση στο πληρωτέο σου γι αυτόν τον λόγο έχεις και αύξηση στην Π.Δ σου.
κ. ΣΠΥΡΟ, η προσωπική διαφορά αυξάνεται ΜΟΝΟ όταν μειωθεί η ανταποδοτική. Σε πολλούς (όπως και σε μένα) ο αρχικός υπολογισμός της ανταποδοτικής έγινε με συντάξιμες αποδοχές όπως ήταν με την πρώτη συνταξιοδοτική πράξη. Μετά από μήνες διορθώθηκε στο σωστό δηλ μετά τις μειώσεις και μετά την δικαίωση κατά 50% στα επίπεδα του 2012. Αποτέλεσμα, μικρότερες συντάξιμες αποδοχές >>μικρότερη ανταποδοτική >> αύξηση προσ. διαφοράς. Προς επιβεβαίωση σύγκρινε τις συντάξιμες αποδοχές, στη 2η σελίδα των τελευταίων ενημερωτικών σύνταξης, αν έχουν μειωθεί ή όχι. Στα ενημερωτικά Ιουλίου δεν έχει γίνει σε όλους (όπως και σε μένα) επανυπολογισμός με τα αυξημένα ποσοστά αναπλήρωσης. Παρακαλώ ενημέρωσε αν έχω δίκιο.
ΔιαγραφήΠάντως είναι πολύ άδικος ο επανυπολογισμός με αυξημένα ποσοστά αναπλήρωσης με βάση τα συντάξιμα χρόνια, για όλους όσους αποστρατεύθηκαν ή παραιτήθηκαν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ και θα "βάλλουν" τα συντάξιμα χρόνια πολλαπλασιαστικό παράγοντα για την διαμόρφωση της σύνταξης. Ας μην ξεχνάμε ότι το να μείνεις όσο θέλεις δεν ήταν δυνατότητα τα παλαιότερα χρόνια
ΔιαγραφήΠΡΟΣ: ΣΠΥΡΟΣ
ΔιαγραφήΤετάρτη, Ιουνίου 30, 2021 10:40:00 μ.μ Έχεις το ίδιο πληρωτέο? Δώσε περισσότερες πληροφορίες και ίσως μπορέσουμε να εξηγήσουμε τι συμβαίνει
Τι μνήμη ειναι αυτη που εχουν μερικοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεχνάτε τις συντάξεις πριν Σαμάρα
Προς ανώνυμο 08:03
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστοςςςςςςςςςςςςς
Παρόλα αυτά, συνεχίζει να επιβάλλεται ακόμη η κράτηση Ν.4093/12, παρά τις αντίθετες εξαγγελίες του ΥΠΕΘΑ από έτους και σε μερίδα μόνο μερισμάτων αποστράτων...
ΑπάντησηΔιαγραφήαν σταμάταγε η κράτηση του Ν.4093 ΜΟΝΟ στα ταμεία μας, προσωπικά εκτός την επιστροφή 20 ευρώ σε κάθε ταμείο, θα είχα επιστροφή και από την σύνταξη περίπου 85 ευρώ. Δηλ συνολικά ταμεία και σύνταξη 135 ευρώ. Είναι πολλά τα λεφτά για το δημόσιο γιαυτό κανείς δεν μιλάει . Αλλά βρίσκουν και τα κάνουν. Οι μετά το 2016 αποστρατευθέντες παίρνουν (με τα ίδια δεδομένα με μένα) παίρνουν 135 ευρώ περισσότερα. Μα στο πηγάδι κατουρήσαμε και μας τιμωρούν έτσι?
ΔιαγραφήΉταν άδικο πάντως μετά τα 40 η αύξηση του ποσοστού κατά 2% ήταν προκλητικά μεγάλη. Κάποιοι ήταν στο επιτελείο, κάθε εξάμηνο έκαναν μια συντηρησούλα επί πληρωμή ή έγραφαν κάποιες ώρες πτήσης ρουτίνας ή ακόμη και ανύπαρκτες και ξαφνικά βρέθηκαν με μια αστοχία νόμου σε πλεονεκτική θέση χωρίς να την αξίζουν.
ΔιαγραφήΜάνο ,καλησπέρα ευχαριστώ για την ενημέρωση σχετικά με την π.δ, κατανοητό καλό απόγευμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν έρθουν οι εκλογές γιατι παντα εχουμε μνήμη ψαριου; Αδικό και τα ψαρια!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα θα ήθελα μια βοήθεια:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωστός μου συνταξιούχος του ΙΚΑ πριν από λίγο μπήκαν στην τραπεζα 275 ευρω..
Συνταξιουχος του 2010....
Εδώ δεν λένε ότι αυτό το μήνα θα έπαιρναν μόνο αυτοί από το 2016 και μετά??????
Περίεργα πράγματα......
Κάποιος να ενημερώσει τον απόστρατο της ΕΛΑΣ ότι και αυτοί με τα πλασματικά χρόνια, έχουν υποστεί κρατήσεις 6,67% χ 2 σε κάθε πλασματικό εξάμηνο, όπως αυτό ψηφίστηκε το 1992 και έχουν μπει στις ΕΔ ή στα ΣΑ μετά το 1990.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους, ευχαριστώ για την πολύτιμη βοηθειά σας στο ερωτημά μου. Τελικά ψάχνοντας την π.δ προκύπτει. Πρώτον στο ενημερωτικό 7/21 δεν μου έχει γίνει επανυπολογισμός με τα νέα ποσοστά και το ποσόν της αύξησης στην π.δ οφείλεται στη συνέχιση του επιδόματος τέκνου λόγω σπουδών. Καλό βράδυ σε όλους με υγεία προσωπική και οικογενειακή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλ κε ΣΠΥΡΟ, είχε κοπεί τους προηγούμενους μήνες και από τον 7/21 επανήλθε? Αν ναι, πράγματι η διαφορά στην πδ είναι 16,92.
ΔιαγραφήΜπορεί κάποιος να με βοηθήσει στο παρακάτω ερώτημα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφος με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας (μαζί μπήκαμε στην σχολή 25 Οκτωβρίου 1983 με την ίδια ΕΔΥΕΘΑ αποστρατευτηκαμε την 07 Ιουλίου 2013) πήρε αναδρομικά 676 ευρώ ενώ εγώ τίποτε.
Γιατί συμβαίνει αυτό;
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Συνάδελφε Κώστα καλό απόγευμα. (άποψη μου)Διότι π.χ. ο συνάδελφος να εχει 5 μαχιμα,εσύ 2 ή να εχει ΙΚΑ 3 έτη και εσύ όχι ή να εχει 2 χρόνια στρατό και εσύ 1 οπότε ο συνάδελφος ενώ έχετε ίδια χρόνια στην ΕΛ.ΑΣ να έχετε διαφορετικά συνολικά συντάξιμα έτη που ..... επηρεάζουν τ αναδρομικά.
ΔιαγραφήΑς μας πει ο συνάδελφός σου κάποιες πληροφορίες. Τηλεπαιχνίδι θα το κάνουμε εδώ?
Διαγραφή..Οταν μειώθηκαν οι συνταξιμες αποδοχέσ(βλεπε ενημ. συνταξης 1/2019 και ενημ. 9/2020 που μειώθηκαν και ισχύουν σήμερα,τότε ΜΕΙΩΘΗΚΕ η ανταποδοτική και μας αυξησαν την Π.Δ. Σε περίπτωση όμως που αυξηθει το πληρωτέο π.χ. λόγω οτι στα 55 έτη η μειωση 40% γίνει 20% του ν4024/11 τότε ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ και η ανταποδοτική και η Π.Δ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δεύτερη πρόταση είναι ανακριβής
ΔιαγραφήΜη ξεχάσετε να ξαναψηφίσετε όσους σας έχουν μεταμορφώσει σε συνταξιούχους επαίτες και να ευχαριστείτε όσους σας δίνουν καμία αύξηση 30-50 ευρώ για να λύσετε το ήδη βεβαρημένο οικονομικό σας πρόβλημα. Απλά και μόνο θυμηθείτε το πιο απλό, τι παίρνατε όταν φορούσατε την στολή σας και τι τώρα που φοράτε - αν φοράτε - το κοστούμι σας. Οι υπολογισμοί και οι αριθμητικές πράξεις που βλέπω από μερικούς εδώ μέσα, καλές είναι αλλά δεν γεμίζουν τσέπες. Περαστικά και καλό καλοκαίρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκιο εν μέρει, ξεχάστηκε όντως από μερικούς "βαλτούς" το χιλιάρικο που χάσαμε, όμως αν ρίξεις μια πιο προσεκτική ματιά στα σχόλια πολλών "συναδέλφων" θα διαπιστώσεις ότι συχνά πυκνά το αναφέρουν και αφυπνίζουν τους υπόλοιπους και ναι γίνονται πανηγυρισμοί για 10-20 ευρώ, όμως οι περισσότερες επιστροφές αξίζουν πανηγυρισμό γιατί κερδήθηκαν με πιέσεις και δίκες. Τώρα όσο για τους υπολογισμούς και τις αριθμητικές πράξεις που ανέφερες, είναι προσωπικός χρόνος που αφιερώνεται από κάποιους ώστε να μπορέσουμε εμείς οι υπόλοιποι να βγάλουμε μια άκρη στις υπερβολές και αοριστίες που τακτικά γράφονται ή ακούγονται σε διάφορα μέσα. Καλό καλοκαίρι και σε σένα.
ΔιαγραφήΜη ξεχάσετε να ξαναψηφίσετε όσους κατά καιρούς έχουν ασελγήσει πάνω μας δημιουργώντας ουσιαστικά έναν κλάδο πολιτών - κυρίως αποστράτων - σε επαίτες για την διαβίωση μας. Συγχαρητήρια στους συναδέλφους που με την παραμικρή αύξηση της τάξεως των 30-50 ευρώ έλυσαν το πρόβλημα της ζωής τους και ευχαριστούν τον εκάστοτε υπουργό που τους σκέφτηκε... Άξιοι των παθημάτων μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Μάνο Αιγάλεω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση σου.
Είμαστε και οι δύο από την ΣΜΥ.
Μπήκαμε και οι δύο στην σχολή αμέσως μετά την αποφοίτηση μας από το λύκειο.
Κανείς δεν είχε ένσημα ΙΚΑ πιο πριν.
Οπως είπα έχουμε ακριβώς τα ίδια χρόνια υπηρεσίας 29 χρόνια 8 μήνες και 12 ημέρες και τα ίδια πλασματικά (παραμεθόριου) 5 χρόνια.
Είμαστε και οι δύο παντρεμένοι με δύο ενήλικα παιδιά.
Δηλαδή δεν υπάρχει καμία διαφορά.
Ευχαριστώ πολύ και πάλι. Περιμένω νέα εάν γνωρίζετε κάτι ή έχετε ακούσει και άλλες τέτοιες περιπτώσεις.
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους και καλό θα είναι να αφήσουν ορισμένοι τις εξυπνάδες διότι προσπαθούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο γιατί όλοι βράζουμε στο ίδιο καζάνι.
Όλοι προσπαθούμε για το καλύτερο για τις οικογένειες μας και για τους συναδέλφους μας.
Εάν κάποιος γνωρίζει και μπορεί να βοηθήσει καλώς.
Αλλιώς ας μην κάνει τον έξυπνο.
Συνάδελφε Σπύρο Αφού έχετε και οι δύο τα ίδια συνταξιμα........ λογικά έχει γίνει λάθος σε σένα. Από Δευτέρα τηλέφωνησε στον ΕΦΚΑ (πρώην ΓΛΚ) στο 2103329900 (να έχεις τον Α. Μ. σου-τα 13 νούμερα -, και ΑΦΜ σου και ΑΜΚΑ) και να ρωτήσεις σχετικά με το θέμα σου(ρώτησε εάν πρέπει να κάνεις σχετική αίτηση για να δουν την περίπτωση σου μήπως και έχει γίνει λάθος από μέρος τους που δεν πήρες αναδρομικά. Εάν μένεις Αθήνα, αν θες πήγαινε ο ίδιος Κάνιγγος 29 εργάσιμες μέρες ώρες 11-14 για το θέμα σου.
Διαγραφήδεν είναι εξυπνάδες. Μας λες ότι ο συνάδελφος πήρε κάποια αναδρομικά χωρίς να βλέπουμε πως τα χαρακτηρίζουν (βάσει τινος νόμου) και έχεις απαίτηση να πάρεις συγκεκριμένη απάντηση και όχι εικασίες όπως παίρνεις? Ας κοιτάξει ο συμμαθητής σου αυτό που λέω και να το ψάξουμε. Να ξέρεις ότι πολλοί γράφοντες και σχολιαστές μοιράζουν εύκολα ξένα λεφτά με πολύ απλοικούς εξωπραγματικούς υπολογισμούς. Ξεχάσαμε πόσα περιμέναμε στο παρελθόν και πόσα τελικά πήραμε?
Διαγραφή11:14, Είσαι Ακατανόητος. Ούτε ξέρεις τι θέλεις να πεις ούτε αρθρώνεις μία σωστή έκφραση!!! Έχει δίκιο ο ανωτέρω που λέει για …εξυπνάδες!!!! Βελτίωσε τη γραμματική σου, ποτέ δεν είναι αργά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήσου λείπει φαίνεται κάτι γι΄αυτό δεν καταλαβαίνεις. Ξέρω πολύ καλά τι γράφω και η έκφραση είναι σωστή για τους λογικούς. Εξυπνάδες λες εσύ και ο άλλος εσύ. Να μάθετε να κάνετε πλήρεις τις ερωτήσεις σας και όχι γενικά πχ "πήρε αναδρομικά 676 ευρώ ενώ εγώ τίποτε". Σου είπα να ρωτήσεις για περισσότερες πληροφορίες, κακό ήταν? Και τέλος να μην πολυπιστεύετε ότι γράφεται γιατί πολλά είναι ανακρίβειες.
ΔιαγραφήΜείωση στο πληρωτέο κύριας σύνταξης έχουν όσοι έχουν 45,46,47 κλπ συντάξιμα έτη. Π.χ.
ΑπάντησηΔιαγραφή1)με 45 έτη ν4387/16 συντάξιμες αποδοχές π.χ. 2.700Χ52,80%=1.425,60 έχει ανταποδοτική σύνταξη. Με τον ν4670/20 2.700Χ52,50%=1.417,50 (άρα -8,10 ευρώ στις ΜΙΚΤΕΣ αποδοχές).
2)με 46 έτη ν4387/16 συντάξιμες αποδοχές π.χ.2.791,00Χ54,80%=1.529,47 έχει ανταποδοτική σύνταξη. Με τον ν4670/20 2.791,00Χ53%=1.479,23 (άρα -50,24 ευρώ στις ΜΙΚΤΕΣ αποδοχές).
3)κλπ παραπάνω συντάξιμα έτη μείον.
Το ότι θα μειωθεί η ανταποδοτική ΔΕΝ θα μειώνεται πάντα το υπόλοιπο πληρωτέο.
ΔιαγραφήΑνώνυμε συνάδελφε 3/7 , 12.24.00 π. μ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκιο για την..... δεύτερη πρόταση στο σχόλιο που έκανα 6.35.00 μ. μ. την 2/7.
Το σωστό είναι, ότι παραμένει ΊΔΙΑ η ανταποδοτική (δλδ δεν θα αυξηθεί - στο παραπάνω παραδειγμα-). Θα έχομε όμως αύξηση πληρωτεου κύριας σύνταξης, λόγω αύξησης, της προσωπικής διαφοράς με τον επανυπολογισμό που θα γίνει. (στο παλαιό ποσό σύνταξης προ φόρου).
Ευχαριστώ για την διόρθωση.
βγάλτε αυτή την μούρη από τη φωτογραφία
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ,
ΑπάντησηΔιαγραφή