«Να αλλάξει το σύστημα εισαγωγής στις Στρατιωτικές Σχολές»-Τι ζητούν πρώην Αρχηγοί-Επιτελείς ΕΔ

«Να αλλάξει το σύστημα εισαγωγής στις Στρατιωτικές Σχολές»-Τι ζητούν πρώην Αρχηγοί-Επιτελείς ΕΔ

«Αξιωματικοί πρέπει να γίνονται μόνο όσοι έχουν επιλέξει συνειδητά να ακολουθήσουν τη στρατιωτική καριέρα», τονίζουν στην «R» οι Κ. Ζιαζιάς, Γ. Καμπάς, Κ. Χρηστίδης, Κ. Ιατρίδης και Σπ. Περβαινάς.

Των Δ. Πανανού & Χρ. Μαζανίτη

Αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής υποψηφίων στις ανώτατες στρατιωτικές σχολές ζητούν, μέσω της Realnews, πρώην επιτελείς των Ενόπλων Δυνάμεων. Το ζήτημα έχει τεθεί και στο παρελθόν από τις ηγεσίες του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, καθώς παρατηρείται το φαινόμενο οι στρατιωτικές σχολές να αντιμετωπίζονται από κάποιους υποψηφίους ως μια κατ’ ανάγκη επιλογή. Είναι χαρακτηριστικό ότι κάθε χρόνο ένα ποσοστό υποψηφίων που ξεπερνά το 15% εγκαταλείπει από το πρώτο έτος φοίτησης και αναζητεί νέο προσανατολισμό. Κορυφαίοι αξιωματικοί επισημαίνουν ότι βασικό κριτήριο πρέπει να είναι η επιθυμία του υποψηφίου να γίνει αξιωματικός και για να διασφαλιστεί αυτό θα πρέπει να διενεργούνται ξεχωριστές εξετάσεις για όσους θέλουν να εισαχθούν σε στρατιωτική σχολή και να ακολουθήσουν στρατιωτική καριέρα. Κρίνεται, δηλαδή, επιβεβλημένο, όπως λένε χαρακτηριστικά, να διασφαλιστεί ότι τα μελλοντικά στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων επιθυμούν ενσυνείδητα τη φοίτησή τους στις στρατιωτικές σχολές, ώστε να παρακολουθήσουν τα ιδιαιτέρως απαιτητικά και επίπονα προγράμματα ακαδημαϊκών σπουδών και στρατιωτικής εκπαίδευσης, με σκοπό να καταστούν εξειδικευμένοι επαγγελματίες στρατιωτικοί και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στην πατρίδα μας.

«Προτιμότερο ένα μεικτό σύστημα»

«ΠΑΡΑ πολλοί υποψήφιοι φοιτητές δηλώνουν στο μηχανογραφικό τους πληθώρα σχολών και στη συνέχεια, επειδή δεν καταφέρνουν να περάσουν στις πρώτες τους επιλογές, καταλήγουν στις στρατιωτικές σχολές χωρίς να το επιθυμούν σε μεγάλο βαθμό. Ένα 10%-15% του συνόλου των εισακτέων, όταν βλέπουν τις πρώτες ημέρες το περιβάλλον της σχολής εγκαταλείπουν, ενώ στις περιπτώσεις που οι γονείς τους πιέσουν να παραμείνουν παρατηρούνται -δυστυχώς- τα «φαινόμενα» να παραιτούνται ακόμη και στο τελευταίο έτος της εκπαίδευσής τους ή, ακόμη χειρότερα, έχοντας πλέον αποφοιτήσει ως αξιωματικοί. Αυτό ισχύει περισσότερο στη Σχολή Ικάρων, όπου εκπαιδεύονται ως πιλότοι και στη συνέχεια αποφασίζουν να σταδιοδρομήσουν στην πολιτική αεροπορία, καθώς και στους στρατιωτικούς γιατρούς.

Οι στρατιωτικές σχολές κατά την άποψή μου, δεν θα πρέπει να βγουν από το σύστημα πανελλαδικών, που θεωρείται αδιάβλητο. Δεν πρέπει να αποκοπούν από τις υπόλοιπες σχολές και να θεωρηθούν μια διαφορετική "κάστα". Μια ενδιάμεση λύση θα ήταν προτιμότερη. Να υπάρξει ένα μεικτό σύστημα, στο οποίο η επιλογή για τις στρατιωτικές σχολές να δηλώνεται μέσα στην πρώτη τριάδα ή πεντάδα σχολών, δηλαδή "ψηλά" στο μηχανογραφικό.

Επίσης θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα ξεχωριστό πεδίο-κλάδος που δεν θα έχει μόνο τις στρατιωτικές σχολές αλλά και άλλες σχολές που απαιτούν ανάλογη αποφασιστικότητα και αφοσίωση. Σε κάθε περίπτωση, τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων δεν θα πρέπει να ξεχωρίζουν από την υπόλοιπη κοινωνία.

Αντιθέτως θα πρέπει να είναι πλήρως ενσωματωμένα. Και τα τελευταία 30 χρόνια η αποδοχή τους αυτή από την κοινωνία έχει εδραιωθεί».

«Πρώτο κριτήριο η επιθυμία»

«ΜΕ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ καθεστώς οι στρατιωτικές σχολές χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: στα Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΣΕΙ) και στις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ). Από τα ΑΣΕΙ αποφοιτούν αξιωματικοί για τους τρεις Κλάδους των Ενόπλων Δυνάμεων και επιπλέον υγειονομικοί και νοσηλευτές ενώ από τις ΑΣΣΥ αποφοιτούν υπαξιωματικοί και των τριών Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων. Η εισαγωγή σε αυτές γίνεται μέσω της διαδικασίας των πανελληνίων εξετάσεων, με συγκομιδή μορίων, όπως και στα υπόλοιπα ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Οι φοιτητές σε αυτά λαμβάνουν ακαδημαϊκή, επαγγελματική και στρατιωτική εκπαίδευση. Είναι γεγονός ότι με το σύστημα εισαγωγής μέσω πανελληνίων εξετάσεων έχει ανέβει κατά πολύ το επίπεδο σε ακαδημαϊκή γνώση. Αλλωστε, δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους αποφοίτους να αποκτήσουν στη συνέχεια μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.

Σε επαγγελματικό και στρατιωτικό επίπεδο, η βελτίωση δεν είναι ανάλογη, γιατί, σύμφωνα με. στατιστικές που έχουν γίνει στο παρελθόν και τώρα, διαπιστώνεται ότι πολλοί από αυτούς που εισάγονται στις στρατιωτικές σχολές δεν τις έχουν ως πρώτη τους επιλογή και επομένως δεν δείχνουν τον ανάλογο ζήλο. Επομένως το πρώτο κριτήριο, ειδικά για τις στρατιωτικές σχολές πρέπει να είναι η επιθυμία και από εκεί και πέρα η ικανότητα ανάλογα με τα μόρια.

Το ιδανικό θα ήταν να φτιαχτεί μια δέσμη στην οποία θα απευθύνονται μόνο όσοι επιθυμούν να εισαχθούν στις στρατιωτικές σχολές και ο κάθε υποψήφιος να έχει τη δυνατότητα να επιλέγει ποια στρατιωτική σχολή θέλει και, ανάλογα με τα μόρια, να εισάγεται σε αυτήν».

«Το φαινόμενο των παραιτήσεων»

«ΕΚΤΙΜΩ ότι έχει έλθει ο χρόνος, έχει ωριμάσει η σκέψη για να αλλάξουμε τον τρόπο εισαγωγής στις στρατιωτικές σχολές της χώρας μας όπως διαχρονικά προτείνουν και οι εκάστοτε στρατιωτικές ηγεσίες. Το υφιστάμενο σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων εισαγωγής στις στρατιωτικές σχολές της χώρας μας είναι μεν αδιάβλητο, αλλά παρατηρείται το φαινόμενο οι στρατιωτικές σχολές να αντιμετωπίζονται από κάποιους υποψηφίους ως μία κατ' ανάγκη επιλογή και αυτό δημιουργεί στη συνέχεια προβλήματα αποδόσεως και παρουσίας εντός του στρατεύματος. Συνήθως "σέρνονται" εντός του στρατεύματος διότι εισήλθαν σε αυτό από ανάγκη, χωρίς να το επιθυμούν και πολλές φορές υπό την πίεση των γονιών τους.

Επειδή υφίστανται ιδιαιτερότητες στο στρατιωτικό επάγγελμα, κρίνεται επιβεβλημένο να διασφαλιστεί, στο μέτρο του δυνατού, ότι οι υποψήφιοι για τις στρατιωτικές σχολές επιθυμούν ενσυνείδητα τη φοίτησή τους σε αυτές ώστε να μπορέσουν να παρακολουθήσουν τα ιδιαιτέρως απαιτητικά και επίπονα προγράμματα εκπαιδεύσεως. Για να διασφαλιστεί και το αδιάβλητο της επιλογής των μελλοντικών στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, νομίζω λογική και ωφέλιμη είναι η δημιουργία ενός πέμπτου εκπαιδευτικού κλάδου, ο οποίος θα αφορά αποκλειστικά όσους ενδιαφέρονται να ακολουθήσουν στρατιωτική καριέρα στον Στρατό Ξηράς, στο Πολεμικό Ναυτικό και στην Πολεμική Αεροπορία. Πρέπει να επιλέγονται για τις στρατιωτικές σχολές όσοι "πραγματικά θέλουν να κάνουν στρατιωτική καριέρα". Με αυτό τον τρόπο, ο κάθε υποψήφιος θα έχει τη δυνατότητα να επιλέγει ποια σχολή θέλει (π.χ. Σχολή Ευελπίδων, Σχολή Ναυτικών Δοκίμων κ.ά.) και, ανάλογα με τα μόρια και την προτεραιότητα που έχει βάλει, να πηγαίνει στην αντίστοιχη σχολή. Επίσης θα εξασφαλίζεται ότι οι υποψήφιοι θα έχουν τις στρατιωτικές σχολές ως πρώτη τους επιλογή και δεν θα καταλήγουν σε αυτές αναγκαστικά, από "καραμπόλα", όπως συμβαίνει σήμερα, θα το λέει η καρδιά τους και θα το θέλουν πραγματικά. Παράλληλα, θα συμφέρει και την πατρίδα, η οποία πληρώνει για να τους εκπαιδεύσει και στη συνέχεια πολλοί τα παρατούν και εγκαταλείπουν τις σχολές μέσα σε λίγους μήνες ή και χρόνια. Για την εκπαίδευσή τους πληρώνουμε όλοι οι φορολογούμενοι. Για να γίνεις στρατιωτικός πρέπει να το έχεις έμφυτο μέσα σου.

Γενική πεποίθηση είναι ότι με τη δημιουργία πέμπτου κλάδου σπουδών, πάντα στο πλαίσιο των πανελλήνιων εξετάσεων, διατηρείται το αδιάβλητο των εξετάσεων εισαγωγής εισέρχονται στις στρατιωτικές σχολές οι επιθυμούντες όσοι το έχουν μεράκι, διατηρείται το υψηλό βαθμολογικό επίπεδο εισαγωγής και ταυτόχρονα με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται το ότι θα εκμηδενιστούν οι περιπτώσεις παραιτήσεων νέων, είτε κατά τη διάρκεια των σπουδών τους είτε στα πρώτα χρόνια της καριέρας τους. Φαινόμενα που τώρα είναι συχνά. Γενικά, υπό την απόλυτη προϋπόθεση διασφάλισης του αδιάβλητου της διαδικασίας θα ήταν απολύτως ωφέλιμη η επιλογή για την εισαγωγή στις στρατιωτικές σχολές μεταξύ των ατόμων που έχουν εκδηλώσει τη σχετική σαφή επιθυμία κατά απόλυτη προτεραιότητα».

«Πρέπει να δούμε το αγγλικό σύστημα»

«ΚΑΘΕ σύστημα επιλογής για τις στρατιωτικές σχολές έχει τα υπέρ και τα κατά. Μέσω των πανελληνίων εξετάσεων εξασφαλίζεται μεν το αδιάβλητο και, βεβαίως είναι ένα δίκαιο αντικειμενικό σύστημα, αλλά το μείον του είναι ότι κατά ένα μεγάλο ποσοστό, όσον αφορά αυτούς που μπαίνουν στα μάχιμα τμήματα των στρατιωτικών σχολών, δεν είναι η πρώτη τους επιλογή. Επομένως το πρώτο κριτήριο ειδικά για τις στρατιωτικές σχολές πρέπει να είναι η επιθυμία και από εκεί και πέρα η ικανότητα, ανάλογα με τα μόρια, θεωρώ, όμως ότι το σύστημα εισαγωγής στις στρατιωτικές σχολές χρειάζεται ριζικές τομές. Για ισχυρές Ένοπλες Δυνάμεις δηλαδή ικανά στελέχη παράλληλα με οικονομία σε όλους τους τομείς πρέπει να δούμε το αγγλικό σύστημα. Οι Αγγλοι δεν παίρνουν υποψηφίους για να τους εκπαιδεύσουν σε Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Έχουν τις παραδοσιακές σχολές τους αλλά παρέχουν στρατιωτική, πτητική και ναυτική εκπαίδευση. Όσον αφορά το ακαδημαϊκό κομμάτι, παίρνουν έτοιμους από τα πανεπιστήμια για να στελεχώσουν τις ανάλογες θέσεις».

«Στις εξετάσεις Ιστορία και Γεωγραφία»

«ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ θα πρέπει να καλύπτουν και τα τρία επίπεδα εκπαιδεύσεως με συνεχή αξιολόγηση. Οι εισαγωγικές εξετάσεις να διατηρήσουν τον αδιάβλητο χαρακτήρα των πανελλαδικών, προσθέτοντας Ιστορία και Γεωγραφία (εξέλιξη λαών/πολιτισμών/πόρων), ως χαρακτηριστικό γνώρισμα παιδείας αξιωματικού, με βαρύτητα στην πρώτη επιλογή των υποψηφίων και με πιστοποιημένη γνώση αγγλικής. Τα μεταπτυχιακά/ διδακτορικά προγράμματα να συνδέονται και με την αγορά εργασίας (αμυντική βιομηχανία-ναυτιλία-αεροπλοΐα). Να καταργηθούν οι δαιδαλώδεις πολυεπίπεδες ιεραρχικές εισηγήσεις. Η ανάθεση των προγραμμάτων να γίνεται από τα επιτελεία σε συνεργασία με τις σχολές καθώς αυτά γνωρίζουν τις ανάγκες τους (όπως οι καθηγητές τις τάσεις της τεχνολογίας). Η ίδρυση των μεταπτυχιακών προγραμμάτων να είναι αρμοδιότητα Αρχηγού Κλάδου. Η ΣΝΔ να αποτελέσει Ναυτικό Πανεπιστήμιο Αμυνας και Ασφάλειας κοινών σπουδών Πολεμικού Ναυτικού και Λιμενικού Σώματος με κοινή εκπαίδευση στη ναυτική τέχνη και διαχωρισμό σε Άμυνα και Ασφάλεια και όχι, απλά, χώρο συγκατοίκησης.

Για την επίτευξη και ανάδειξη της αριστείας στην εκπαίδευση που παρέχουν τα ΑΣΕΙ, καθίσταται απαραίτητη η ευέλικτη, σύγχρονη και αποτελεσματική διαχείριση των εξωτερικών οικονομικών πόρων που προσελκύουν οι δραστηριότητες αυτές στην επιμόρφωση, στη μεταπτυχιακή εκπαίδευση και στην έρευνα».

ΠΗΓΗ: REALNEWS 21/03/2021 - [Μετατροπή σε κείμενο: staratalogia.gr]

Δημοσίευση σχολίου

20 Σχόλια

  1. Ναι αλλα τους χιλιαδες εμθ εποπ που αποτελουν το 70% του στρατευματος τους επιλεγει το εκαστοτε κομμα με ψηφοθηρικα προσοντα και εχουμε το αποτελεσμα που αναφερετε πανω οτι δν θελετε να υπαρχει......καλα κρασια. Σχολη εποπ 2χρονη χρειάζεται με πανελλαδικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΕΙΑ ΣΧΟΛΉ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΡΠΟ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΜΕ ΣΥΧΝΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΕΙ.... ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΧΕΡΕΣΤΑΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΛΟΧΑΓΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί ωραία που τα λένε.. μακάρι να ήταν σε θέσεις ευθύνης να τα υλοποιήσουν... Αχ ξέχασα.. ήταν.. και λίγο σοβαρότητα.. οι στρατιωτικές σχολές είναι υψηλόβαθμες (ειδικά ΣΣΑΣ) και επομένως δεν τίθεται θέμα συνειδητής επιλογής, αφού συνήθως αποτελεί πρώτη επιλογή ( η στρατιωτική ιατρική έχει περισσότερα μόρια από την πολιτική, ο στρατιωτικός οικονομολόγος χαώδη διαφορά με τα οικονομικά πανεπιστήμια κλπ).. αυτό που κάνει στελέχη να φεύγουν είναι ο τρόπος διαχείρισης που βλέπουν στη συνέχεια.. πράγματα εκτός αποστολής, αλλότρια καθήκοντα, αναξιοκρατία κλπ.. ευτυχώς που υπάρχουν οι πανελλαδικές εξετάσεις και κάτι μένει στο τέλος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία ιδέα είχαν οι επιτελείς. Επιστροφή στο παρελθόν, στην εποχή που στις σχολές έμπαιναν μόνο τα δικά μας παιδιά. Ένα ερώτημα θέλω να κάνω.Ποιο πρόβλημα βλέπουν στα στελέχη που έχουν εισαχθεί από τότε που καθιερώθηκαν οι πανελλαδικές; Μήπως ισχυρίζονται ότι έπεσε το επίπεδο;Ας ξαμασκεφτούν πολύ καλά τις προτάσεις που κάνουν γιατί οι απαιτήσεις στο Στράτευμα είναι πλέον τόσο μεγάλες που δεν επιδέχονται παρεμβάσεις. Ας στείλουν τα δικά τους παιδιά στα πολιτικά γραφεία. Μια χαρά θα τα καταφέρουν εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαλλον να εντυπωσιάσετε προσπαθειτε με το άρθρο, αν σας ενδιεφερε σοβαρα η αναβάθμιση της στρατιωτικής εκπαίδευσης θα βλεπατε το προβλημα στη σωστή του οπτικη γωνια....
    Συνηθως οσοι μπαινουν σε στρ. σχολες τις εχουν πρωτη επιθυμια, ελαχισοι ειναι αυτοι που μπαινουν εχοντας τες πισω στη σειρα στο μηχανογραφικό απο σποντα. Το προβλημα για την αναβάθμιση των στρ. σχολων και του λειτουργήματος του Αξκου γενικοτερα δεν ειναι τοσο ο τροπος εισαγωγης οσο η παρεχομενη εκπαίδευση εντος των σχολων, αυτη πρέπει να αλλαξει, η Τουρκία εχει στιβο εμποδιων σύγχρονο, (δειτε βίντεο) .......
    Κι επισης να αλλάξει η νοοτροπία του ελληνα που κοιταζει ο ενας να βγαλει το ματι του αλλουνου....
    Ιστορια και Γεωγραφια μπορουν να διδαχθουν περισσοτερες διδακτικες περιοδους εντος των σχολων, αντι να εξεταζονται σε αυτα τα μαθήματα (αλήθεια ποιος θα διοργανώσει τετοιες εξετάσεις πανελλαδικα ?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας προκύψουν οι πρώτες ηγεσίες από πανελλαδικές και τότε θα μπορούμε να συζητήσουμε. Ακόμη είναι νωρίς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ας μας πούνε αυτοί πως μπήκαν στην Ευελπιδων; Πως έγιναν στρατηγοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το μόνο που ξέχασαν να πουν είναι ότι όποιος μπαίνει στις σχολές θα πρέπει να έχει επώνυμο συγκεκριμένο που να έχει ξαναμπεί στο παρελθόν , διαφορετικά δεν θα γίνεται δεκτός .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΥΡΙΟΙ ΟΣΟ ΗΣΑΣΤΑΝ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΛΩΣ ΚΑΝΑΤΕ ΤΑ DELIVERY BOYS ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΗΓΕΣΙΑΣ.ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΥΤΩΝ.ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ!!!Ο ΕΝΑΣ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΟ ΚΕΤΘ ΩΣ" ΤΙΡΑΜΟΛΑ",ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΗ Α/ΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ 4 ΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΣΣΕ,Ο ΑΛΛΟΣ ΕΚΑΝΕ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΟΝ ΝΑΥΣΤΑΘΜΟ ΚΡΗΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ "ΧΤΑΠΟΔΑΚΙΑ" ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝΕ ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΕΦΑΓΕ Ο "ΧΤΑΠΟΔΟΒΟΥΤΗΧΤΗΣ" ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΓΙΝΕ Α/ΓΕΕΘΑ ΚΑΙ ΥΕΘΑ!!!!Ο ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΟΙΑ ΜΟΙΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛ.ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣ.ΚΑΜΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝΕ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΜΕ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΝΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ.ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΥ 2 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΤΑ ΣΥΛΛΑΒΑΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΥΠΕΓΡΑΦΗ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ. ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΟΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...... λένε οι ΕΑ, αλλά οι ΕΕ σκέφτονται τι παραπάνω μπελάδες θα φέρει αυτό.Δε θα μπορούν να τους φέρονται όπως στους τωρινούς ΕΠΟΠ-ΕΜΘ.Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, αλλά κύριος φταίχτης είναι η νοοτροπία μερικών διοικήσεων των μοναδων-οχι όλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο λαός λέει "κόψε φάτσα και βγάλε συμπέρασμα" και επειδή γνωριζόμαστε όλοι στις μικρές ΕΔ με την υπερπληθωρα ανωτάτων και ακόμη μεγαλυτερότερη υπερπληθωρα επίτιμων (μη χ...), όλοι κάποτε όλως τυχαίως προσκυνούσαν στα 4 (και καλά έκαναν για πάρτη τους) τον ήλιο που συνέχεια ανέτειλε και τώρα έχουν άποψη για ένα σοβαρότατο θέμα που δεν έχουν καμμία μα καμμία γνώση και δικαιοδοσία, γι'αυτό και κάποιος ε.ε. σε λαιβ συζήτηση μεταξύ αυτών των αποτυχημένων συνταξιούχων, με όλο τον σεβασμό σε ηλικιωμένους με προχωρημενη άνοια, θα τους έλεγε "βγάλτε τον σκασμό επιτέλους και άντε για βόλτα στο Φάληρο με τον κωδικό 6".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αντί να εισηγηθούν, οι σεβαστοί απόστρατοι πρώην κραταιοί της ηγεσίας των ΕΔ, να βελτιωθούν /εκσυγχρονιστούν τα προγράμματα σπουδών των στρατιωτικών σχολών που ακόμη και σήμερα ισχύουν "τα αισχρά καψόνια και οι νήλες" αυτοί προτείνουν αλλαγή του συστήματος εισαγωγής δηλ να εισάγονται πως με μέσο όπως στην εποχή τους? Λες και καλός ηγέτης / αξκός γεννιέσαι δεν γίνεσαι. Αντε στα καφενεία σας ρε σεβαστοί και αφήστε τις εισηγήσεις για τους αρμόδιους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτελους !!!
      Καποιος έπρεπε να τους τα πει!!!
      Σωστα το λες, ας καταργηθει πρωτα το καψονι, η νολα και η ευνοιοκρατία απο τις στρατιωτικές σχολές κι υστερα ελατε να συζητήσουμε.
      Μεχρι τοτε ουδεν νεοτερον....

      Διαγραφή
  13. Μπράβο στους επίτιμους, βρήκαν τη λύση στο πρόβλημα των πρόωρων παραιτήσεων. Δεν ντρέπονται για ότι έκαναν όταν ήταν εν ενεργεία γιατί να ντραπούν τώρα? Αυτοί οι ίδιοι είναι οι υπαίτιοι για το πρόβλημα που αναφέρονται και φυσικά όλοι όσοι έχουν γίνει Ανώτατοι Αξιωματικοί. Ο κόσμος φεύγει γιατί έχει αηδιάσει από όλους εσάς. Τολμάτε να αναφέρεστε στη Στρατιωτική καριέρα . Μάλλον για την πολιτική καριέρα εντός του στρατεύματος αναφέρεστε. Γιατί μόνο εάν είσαι κομματικό στέλεχος ανεβαίνεις είτε αξίζεις είτε όχι. Άλλωστε το αν αξίζεις είναι από αυτά που δεν λαμβάνονται υπόψη στις κρίσεις. Αναξιοκρατία, αναξιοκρατία, αναξιοκρατία σε όλα τα επίπεδα. Αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που παραιτείται ο κόσμος. Δεν μπορεί να τα βάλει μαζί σας γιατί πολύ απλά δεν είμαστε όλοι κομματόσκυλα. Δεν το έχουμε. Ντροπή σας που που έχετε το θράσος και μιλάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιατί άραγε παραιτούνται οι άριστοι των πανελληνίων?? Γιατί κανείς δε ρώτησε τους παραιτηθέντες γιατί αποχωρούν, μήπως φταίει η αδικία εις βάρος των μη εχόντων υψηλόβαθμους στρατιωτικούς συγγενείς ή η αδικία εις βάρος των γυναικών, που δεν νοείται να είναι καλύτερες από τους άντρες?? Τι περιμένετε όταν στην Ευελπίδων παραμένουν οι μαθητές του 12 και του 13? άξιους αξιωματικούς έτσι δεν θα δείτε. Η Σχολή αυτή είναι μόνο το καταφύγιο για όσους θέλουν να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι. ή να φύγουν από το χωριό. Οι λίγοι που μπαίνουν με όραμα μόλις αντιληφθούν τι συμβαίνει παραιτούνται. Αλλά ουδένα ενδιαφέρει να αναζητήσει το γιατί από αυτούς που φεύγουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δικιο, πολυ σωστα τα γραφεις, αν τα ακουγαν αυτοι που πρεπει....
      Αλλα δυστηχως δεν ακουνε........

      Διαγραφή
  15. Δηλ. κι αν ισχυσει η προταση σας πιστευετε οτι ως δια μαγειας θα λυθουν τα προβληματα που ταλανιζουν επι σειρα ετων τις ΕΔ ?
    Μαλον δεν δειχνετε να εχετε επαφη με την πραγματικοτητα.
    Το προβλημα των ΕΔ δεν ειναι η μεθοδος εισαγωγης των σπουδαστων στις στρ. σχολες, ειναι αλλο και το ξερετε....
    Για να τα απαριθμησω θα πρεπει να γραψω κατεβατο ολοκληρο.
    Αν σας ενδιαφερει ειλικρινα να διορθωσετε κατι, ξεκινηστε λιγο να αποκτησετε επαφη με την πραγματικοτητα, πχ αντι να κοιταζετε τα ασβεστωματα και την εμφανιση των οχηματων στις επιθεωρησεις, ρωτηστε τους σπουδαστες των στρ. σχολων τι προβληματα αντιμετωπιζουν με την αυταρχικη συμπεριφορα των μεγαλυτερων τους.
    Προσφατα αυτοκτονησε ενας φανταρος στην Πατρα, γραφτηκαν πολλα γι αυτο, ενδιαφερθηκατε καθολου για το γεγονος αυτο και τις αιτιες που το δημιουργησαν ?
    Η νομιζετε μονον οτι αν αλλαξει ο τροπος εισαγωγης στις στρ. σχολες θα λυθουν αυτοματα ολα τα προβληματα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά μετά από τόσα αρνητικά σχόλια για τις σαχλαμάρες κάποιων αποχαυνωμενων συνταξιούχων, δεν καταλαβαίνουν ότι δεν βρέχει; Ε λοιπόν δεν βρέχει, σας φτύνουν και δεν έχετε πάρει μυρωδιά και εσείς και κάποιοι στην ηγεσία που τάχιστα θα περάσουν απέναντι. Κατάντια και θλίψη για μελλούμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλήθεια μπορεί κάποιος να ρωτήσει ανώνυμα τους μαθητές των σχολών και τους αποφοίτους με ποια όνειρα πήγαν και τι βρήκαν; θα εκπλαγουν ηγεσιες. Αντέχουμε να παραβαλλουμε τα προγράμματα σπουδών η τα εκπαιδευτικά συγγράμματα με πραγματικών ισοδύναμων του εξωτερικού; θα εκπλαγούμε κάποιοι στρατηγοί όταν δουν προηγούμενα συγγράμματα αυτά που είχαν οι ίδιοι πριν τριάντα χρόνια, μπορούμε να παρακάμψουμε τους συν/χες, στρατηγούς, ναυαρχους, πτεραρχους που ενδιαφέρονται για τους δικούς τους, όχι αναγκαστικά βιολογικά, μαθητές των σχολων; μπορούμε να δώσουμε πνοή στα όνειρα των παιδιών που πραγματικά έχουν μπαίνοντας και να μην τα προσγειωσουμε στον σίγουρο μισθό και μηδέν αξιοκρατια; μπορούμε να κάνουμε τις τύποις ανώτατες αυτές σχολές να εκπονούν μεταπτυχιακά προγράμματα και διδακτορικά ; μετά ας ασχοληθούμε και με το σύστημα εισαγωγής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Προφανώς χαλάει την μαγιά της αναξιοκρατίας και του ρουσφετιού το παρόν σύστημα των πανελληνίων - με τα όποια τυχόν προβλήματα του - γι αυτο η κάψα....δεν μπορουν ενδεχομενως να βαλουν απο το παραθυρο τους δικους τους, μπηκα με πανελληνιες σε στρατιωτικη σχολη και το ειδα το σιχαμένο συστημα τους απο μεσα ...δεν με πειθουν πια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή