Του Χρήστου Μαζανίτη
Ο κύβος ερρίφθη και οι αλλαγές που έχουν αποφασιστεί στην δομή των Ενόπλων Δυνάμεων τρέχουν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Σύμφωνα με πληροφορίες στο ΚΥΣΕΑ που θα συγκληθεί την Πέμπτη υπό τον Πρωθυπουργό, εκτός από τις κρίσεις για τον Αρχηγό των Ενόπλων Δυνάμεων και τους Αρχηγούς των Επιτελείων, που όπως έχουμε ήδη αποκαλύψει οι σκέψεις είναι να μην μετακινηθεί κανείς, θα εγκριθεί και το σχέδιο για την νέα δομή των ενόπλων δυνάμεων.
Ανάμεσα σε αυτά βρίσκεται και το σχέδιο που ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ έχει συζητήσει και συναποφασίσει με τους Αρχηγούς ΓΕΝ και ΓΕΣ για την 32 Ταξιαρχία Πεζοναυτών και τα αρματαγωγά του Πολεμικού Ναυτικού.
Ήδη, από τον περασμένο Οκτώβριο στην Realnews διαβάσατε πρώτοι ότι τα αρματαγωγά δένουν στον Βόλο και γίνονται «ένα» με τους Πεζοναύτες.
Έτσι, οι Πεζοναύτες αποκτούν μόνιμη δυνατότητα ετοιμότητας κι επέμβασης, όποτε απαιτηθεί. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στα μελλοντικά σχέδια (όχι και τόσο μακρινά) του ΓΕΕΘΑ είναι οι Έλληνες πεζοναύτες να πλησιάσουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τα αμερικανικά πρότυπα, κυρίως σε ότι αφορά τα μέσα που θα διαθέτουν. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε, άλλωστε, και τις ενέργειες από το ΓΕΣ για απόκτηση των αμφίβιων AAV-7 από το απόθεμα του Στρατού των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, το προσεχές χρονικό διάστημα θα υπάρξουν επαφές του ΓΕΕΘΑ με τους τοπικούς φορείς ώστε να τρέξουν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες και το Πολεμικό Ναυτικό να πάρει την σκυτάλη για την δημιουργία των απαραίτητων υποδομών.
Ήδη, όπως είχε αποκαλύψει και η Realnews στις 4 Οκτωβρίου, η επίσκεψη του Μάικ Πομπέο στην Ελλάδα μεταξύ άλλων έφερε και την πολυπόθητη βοήθεια που ήταν αναγκαία για τις απαιτούμενες εργασίες στο λιμάνι του Βόλου ώστε να δένουν εκεί μόνιμα τα αρματαγωγά του Πολεμικού Ναυτικού. Οι εργασίες ελλιμενισμού θα προσφέρουν την δυνατότητα συντήρησης και μικροεργασιών ενώ οι βαριές εργασίες θα συνεχίσουν να γίνονται στον Ναύσταθμο, που διαθέτει και τις απαραίτητες υποδομές.
6 Σχόλια
Ανερμάτιστη απόφαση. Ποια η τεχνική υποστήριξη, ποια η υποστήριξη πληρωμάτων κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ζυγός είχε στο ένα τάσι τους πεζοναύτες στον Κανελλόπουλο και στο άλλο τάσι τα αρματαγωγά στο Βόλο. Ως φαίνεται ο εμπορικός σύλλογος, η ένωση ιδιόκτητων ενοικιαζόμενων οικιών, το επαγγελματικό επιμελητήριο κλπ. συγγενείς κατάφεραν να αποδείξουν στην ηγεσία, ποσό στρατηγικά ωφέλιμη είναι μια μεταστάθμευση των αποβατικών.
Αφού δεν πήγε ο μωαμεθ στο βουνό,ας πάει το βουνό σε αυτόν..Άλλη μια τραγική περίπτωση που η τοπική κοινωνία(=ψήφοι)υπερτερεί των αμυντικών ανάγκων
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι ακριβώς. Πέταξαν τόσα λεφτά για αναβάθμιση εγκαταστάσεων στον Αυλώνα και για τα ψηφαλακια πάνε τα αποβατικό εκεί. Θα δουλέψουν φουλ τα σουβλατζιδικα και τα τσίπουρα δικά του Βόλου
ΔιαγραφήΡε μην γράφετε @@@@@ για τσιπουραδικα και μωαμεθ, μην γράφεται @@@@@ και συνεπικουρείτε τους Τούρκους στην λογική της αποστρατικοποίησης. Τι σαχλαμάρες διαβάζουμε για χρήματα που δήθεν πετάχτηκαν και σουβλατζίδικα. Δηλαδή ότι ακριβως γράφουν κάτι @@@@ και @@@@@@ και ρίχνουν τα @@@@@ τους στον μύλο των ολουθε εχθρών μας, που δεν θέλουν ΕΔ στα σύνορα μας και στα λιμάνια μας. Αρκετα πια με την καραμέλα των @@@@@@ που το παίζουν και αμυντικοί αναλυτές τρομάρα τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιχειρησιακά είναι ολόσωστη η τοποθέτηση των πεζοναυτών στον Βόλο και τώρα των αρματαγωγών. Ήθελα να ήξερα αυτοί που πρότειναν Σαλαμίνα πεζοναύτες, τι σχολές τελείωσαν και που υπηρέτησαν και με ποιους προϊσταμένους, ειδικά σε ποια επιτελεία.
Ακριβώς όπως τα λες ειναι...εικοσι χρόνια και πλεον ελεγα, εκεί και όπου έπρεπε, ότι όλα τα ακροβατικά του Στόλου έπρεπε να είναι στον Παγασητικό για μια πληθώρα επιχειρησιακών, και όχι μονο, λογων..Έστω και αργα η στοιχειώδης λογική φαίνεται να κερδιζει έδαφος...Όπως και η σωστή αποφαση για την αναωαθμιση του Ναύσταθμου Κρήτης..
ΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα. Τα αρματαγωγά πρέπει να είναι δίπλα στην ταξιαρχία πεζοναυτών. Δεν είναι "σοφή στρατηγική" να έχεις συγκεντρωμένες στην Αττική και στα πέριξ όλες τις δυνάμεις άμεσης ανάπτυξης...Στον Βόλο υπάρχουν κάποιες υποδομές για την υποδοχή των αρματαγωγών και θα συμπληρωθούν οι επιπλέον αναγκαίες. Για συντήρησης θα προωθούνται στην επισκευαστική βάση του ΠΝ. Αντιαεροπορική κάλυψη υπάρχει πλήρης. Δίπλα είναι το εργοστάσιο Αρμάτων. Στο Λιμάνι καταλήγει η σιδηροδρομική Γραμμή. Ας αποκτήσει και μια 3η Βάση το ΠΝ. Δεν θα περάσει και άσχημα το ναυτικό στον Βόλο (τσιπουράδικα, πήλιο...) Παρεμπιπτόντως δεν είμαι Βολιώτης.
Διαγραφή