ΓΕΕΘΑ: Σειρά έργων από τη ΜΟΜΚΑ σε ακριτικές περιοχές (14 ΦΩΤΟ)

ΓΕΕΘΑ: Σειρά έργων από τη ΜΟΜΚΑ σε ακριτικές περιοχές (14 ΦΩΤΟ)

Το ΓΕΕΘΑ ενημερώνει ότι η Μονάδα Μελετών και Κατασκευών (ΜΟΜΚΑ) στο πλαίσιο της κοινωνικής προσφοράς και της συνδρομής των Ενόπλων Δυνάμεων στον πληθυσμό των ακριτικών περιοχών, σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση και με την έγκριση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει ολοκληρώσει τις ακόλουθες εργασίες:

Στη νήσο Αντικύθηρα πραγματοποιήθηκε η κατασκευή χωμάτινου δρόμου μήκους 2.142 μέτρων και πλάτους 3,5 μέτρων, καθιστώντας ασφαλέστερη και ευκολότερη την πρόσβαση του προσωπικού του ΠΝ στον Φάρο Ακρωτηρίου Απολυτάρας.

Στη νήσο Νίσυρο επισκευάστηκε με τσιμεντόστρωση η Περιφερειακή Οδός Μανδρακίου μήκους 1.146 μέτρων και πλάτους 5,5 μέτρων, η Οδός Καρδιά- Μακρύ Κομμάτι μήκους 1.146 μέτρων και πλάτους 5,5 μέτρων και η Οδός Χαρουπιά – Ληδία μήκους 1.160 μέτρων και πλάτους 5,5 μέτρων.

Επίσης, ολοκληρώνεται η αποκατάσταση λειτουργικών προβλημάτων της γέφυρας τύπου «ΜΠΕΛΕΥ» στον Πόρο Κεφαλλονιάς, με την  κατασκευή προκατασκευασμένου μεσόβαθρου για την αύξηση του μέγιστου επιτρεπόμενου φορτίου της γέφυρας, τη μείωση των ταλαντώσεων της, την επίτευξη ασφαλέστερης διέλευσης των οχημάτων και τη μικρότερη καταπόνηση των στοιχείων της.

Επιπλέον, έχουν προγραμματιστεί τα ακόλουθα έργα:

Στη νήσο Κάλυμνο, αρχική διάνοιξη δρομολογίου μήκους 900 μέτρων και πλάτους 7,5 μέτρων, που θα συνδέει το λιμάνι της Καλύμνου και την περιοχή Άγιοι Πάντες.

Στη νήσο Αστυπάλαια, εργασίες για την βελτίωση της εξωτερικής εμφάνισης του κτιρίου φιλοξενίας του Αστυνομικού και Λιμενικού Σταθμού, καθώς και για την επίλυση λειτουργικών προβλημάτων του.

Στη νήσο Κάσο, η κατασκευή δρομολογίου που θα οδηγεί από την περιοχή Αγ. Γεωργίου Χαδιών στην περιοχή Πλατύ Αυλάκι, στη νοτιοδυτική πλευρά της νήσου.

Στη νήσο Νίσυρο, επισκευή και τσιμεντόστρωση της Οδού Κάπαρι – Σταυρός, μήκους 930 μέτρων και πλάτους 5,5 μέτρων.

Κλικ για μεγέθυνση:

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. ΜΟΜΚΑ, ΓΕΕΘΑ κλπ. Εγώ το μόνο που βλέπω είναι μηχανήματα του ΣΞ και προσωπικό του. Τι διακλαδική και τρίχες μας λένε, άλλοι δουλεύουν σαν "σκλάβοι" και άλλοι παίρνουν τα "εύσημα" ως συνήθως στις ΕΔ και στην Ελλάδα γενικότερα. Κατά τα άλλα ακόμη ο ΣΞ περιμένει τις αμοιβές υπηρεσιών, νυχτερινών και οδοιπορικών. Αλλά ξέχασα υπάρχει και το πολιτικό προσωπικό που εργάζεται σκληρά νυχθημερόν, ειδικά στα σύνορα και παντελονιάσαν και αυτοί τα ΕΕ. Καλά Χριστούγεννα με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή